stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 19 November , 2024
  • کد خبر : 156707
  • 23 مرداد 1399 - 15:24
2

آغاز ساخت تقاطع احمد بن موسی – بولوار رحمت در شیراز

آغاز ساخت تقاطع احمد بن موسی – بولوار رحمت در شیراز
ساخت تقاطع احمد بن موسی – بولوار رحمت با هدف تکمیل رینگ پیرامونی شیراز و افزایش ایمنی عبور و مرور شهروندان آغاز شد.
قلم | qalamna.ir :
شهردار شیراز در این مراسم با اشاره به نبود مشکل تملک و عدم جابجایی تاسیسات برای احداث تقاطع احمد بن موسی (ع) – رحمت گفت: این تقاطع نقش مهمی در کاهش ترافیک بولوار رحمت دارد و ضروری است عملیات اجرایی آن به سرعت انجام شود.
قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز گفت: تلاش شورای شهر و شهرداری توزیع عادلانه خدمات با رویکرد عدالت اجتماعی در نقاط مختلف شهر است که طرح تقاطع غیر همسطح احمد بن موسی (ع) – رحمت نیز در همین راستا اجرا می‌شود.
نواب قائدی، افزود: طرح تقاطع غیر همسطح احمد بن موسی (ع) رینگ ترافیکی جدیدی است که با اجرای آن ضمن حفظ میدان کوزه گری به عنوان یکی از میدان‌های قدیمی این شهر، شاهد کاهش ترافیک در این میدان و بلوار رحمت خواهیم بود.
 
  • وی تکمیل رینگ پیرامونی شیراز، اتصال بلوار رحمت و سرداران به بزرگراه امام خمینی (ره) (کمربندی شیراز) و بالعکس و اتصال بلوار سرداران به بلوار مدرس و میدان الله را از دیگر اهداف اجرای طرح تقاطع غیر همسطح احمد بن موسی (ع) برشمرد و ادامه داد: اجرای این طرح در احیای بخشی از زمین‌های اطراف بلوار احمد بن موسی (ع)، آرامش خاطر ساکنین و توسعه و رشد اجتماعی منطقه تاثیرگذار خواهد بود.
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز نیز در این آیین با بیان اینکه بولوار ۶۰متری احمدبن موسی (ع) با احداث تقاطع غیرهمسطح به عنوان یک رینگ بزرگراهی تبدیل و ترافیک را از پل غدیر به سمت بزرگراه کمربندی جنوبی شیراز و بالعکس هدایت می‌کند، گفت: این تقاطع غیرهمسطح با هدف تکمیل رینگ جنوب شرقی شیراز و اتصال به رینگ شمالی شهر و کاهش تردد و ترافیک خودرو‌های عبوری به میدان کوزه گری، بولوار رحمت اجرایی می‌شود.
اسماعیل صالحی با اشاره به اینکه لوپ شبدری پل غدیر برای ایجاد دسترسی بولوار سرداران به شرق ساخته نشده بود گفت: این کاستی در تقاطع احمدبن موسی (ع) – رحمت به صورت یک دوربرگردان غیرهمسطح رفع می‌شود و دوربرگردان همسطح بولوار سرداران نیز حذف و ایمنی تردد افزایش می‌یابد.
 
  • وی با تشریح مشخصات فنی طرح گفت: بیش از ۴۰ هزار مترمکعب خاکبرداری، ۲۱ هزار مترمربع خاکریزی، سه هزار تن آرماتوربندی و ۳۰ هزار مترمکعب بتن ریزی انجام می شود.
    معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز افزود: تلاش داریم این طرح در ۲۰ ماه توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز با اعتباری افزون بر ۴۵ میلیارد تومان اجرا شود.
    صالحی اضافه کرد: ترافیک در نقطه‌ی ورودی از کمربندی از طریق بولوار نواب صفوی و بولوار احمدبن موسی (ع) تقسیم می‌شود و تقاطع (نواب صفوی – کمربندی) نیز در همین راستا در حال بازنگری برای تکمیل این رینگ مهم شریانی برای کاستن از ترافیک بولوار رحمت و انتقال خودرو‌های عبوری به بزرگراه کمربندی امام خمینی (ره) است.
هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.