stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۸ مهر , ۱۴۰۳ Wednesday, 9 October , 2024
  • کد خبر : 161731
  • 07 شهریور 1399 - 9:30
4
فرماندار خمینی شهر:

در ایام تاسوعا و عاشورا پایگاه های اهدا خون تعطیل شد

در ایام تاسوعا و عاشورا پایگاه های اهدا خون تعطیل شد
قلم/اصفهان_ فرماندار خمینی شهر اظهار کرد: به علت پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در ایام تاسوعا و عاشورا پایگاه های اهدا خون شهرستان خمینی شهر تعطیل شدند و پس از آن مجددا مردم می توانند به این پایگاه ها مراجعه کرده و نذر خود را ادا کنند.  
قلم | qalamna.ir :

علیرضا بصیری اظهار کرد: به علت پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در ایام تاسوعا و عاشورا پایگاه های اهدا خون شهرستان خمینی شهر تعطیل شدند و پس از آن مجددا مردم می توانند به این پایگاه ها مراجعه کرده و نذر خود را ادا کنند.  

وی با اعلام اینکه از ابتدای محرم تاکنون خمینی شهری ها حدود ۵۰۰ واحد خون اهدا کردند، گفت: سنت حسنه اهدا خون سالهاست که در شهرستان خمینی شهر وجود دارد و هر ساله در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی با استقبال زیاد مردم مواجه بوده است.  
فرماندار خمینی شهر افزود: امسال به خاطر جلوگیری از تجمعات و شیوع بیشتر ویروس کرونا، متفاوت تر از هر سال در خدمت مردم هستیم و در این دو روز از  خونگیری معذوریم. امسال در دهه محرم در دو نوبت صبح و عصر خونگیری انجام می شود.

وی با تشکر از پایگاه اهدا خون استان برای افزایش نیرو و امکانات در خمینی شهر گفت: در روزهای دهه محرم بدون تجمع و به سهولت شهروندان به پایگاه ها مراجعه و نذر خود را ادا کرده اند. پیش بینی می شود که امسال نیز به میزان سال گذشته در شهرستان اهدا خون داشته باشیم.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.