stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳ Tuesday, 8 October , 2024
  • کد خبر : 178050
  • 28 مهر 1399 - 15:33
1
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد؛

بستری ۵۶ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه

بستری ۵۶ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه
قلم/اصفهان_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان همچنین از بستری ۵۶ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه خبر داد و تصریح کرد: ۵۲ نفر از این بیماران در بیمارستان بهشتی و چهار نفر هم در بیمارستان سیدالشهدا بستری هستند.
قلم | qalamna.ir :

سیدعلیرضا مروجی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۵ بیمار جدید حاد تنفسی در منطقه کاشان بستری شده‌اند، اظهار داشت: از این تعداد ۶۲ بیمار در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سه بیمار در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری شده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۹۱ بیمار حاد تنفسی در دو بیمارستان مذکور بستری هستند، ابراز داشت: سهم بیمارستان شهید بهشتی کاشان از این تعداد ۲۷۲ نفر و سهم بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل ۱۹ نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان همچنین از بستری ۵۶ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه خبر داد و تصریح کرد: ۵۲ نفر از این بیماران در بیمارستان بهشتی و چهار نفر هم در بیمارستان سیدالشهدا بستری هستند.

وی همچنین از فوت پنج بیمار مبتلا به کرونا در منطقه کاشان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و افزود: از این تعداد چهار بیمار مرد ۶۴، ۶۲، ۵۳ و ۳۷ ساله بودند و یک بیمار نیز زن ۷۳ ساله نیز داشتیم.

مروجی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در منطقه کاشان شناسایی شدند، گفت: با در نظر گرفتن این تعداد، کل موارد ابتلاء به کرونا در منطقه کاشان از ابتدای شیوع در اسفندماه تاکنون به چهار هزار و ۹۶۵ مورد افزایش یافت.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.