stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 403950
  • 29 آبان 1400 - 12:57
0

صنایع در بازسازی مناطق زلزله زده مشارکت کنند

صنایع در بازسازی مناطق زلزله زده مشارکت کنند
هرمزگان/ قلمنا-استاندار هرمزگان گفت :اطمینان بخشی به مردم در توزیع عادلانه امکانات، زمینه مشارکت مردم بیشتر را برای کمک رسانی به مناطق زلزله زده فراهم می کند.
قلم | qalamna.ir :

مهدی دوستی بیان کرد :توزیع آب معدنی و براورده کردن نیازهای اولیه کار صنایع نیست؛ صنایع وظیفه سنگین تری دارند و باید در بازسازی مناطق زلزله زده مشارکت کنند.

وی افزود :همه کمک های صنایع به صورت ریالی باید تجمیع و برای بازسازی و نوسازی منازل و خرید تجهیزات منزل مردم که توان مالی لازم را در شرایط کنونی ندارند استفاده شود.

استاندار هرمزگان ادامه داد:از محل کمک های صنایع باید صندوقی تشکیل و کمک ها هم عادلانه توزیع شود و روی یک روستا تمرکز نشود.

دوستی گفت :زمان بر بودن فرآیند ساخت و بازسازی منازل بخشی از نگرانی ماست که باید برنامه زمان بندی داشته باشیم و عملکرد دستگاه ها به صورت ویژه پیگیری و رصد شود.

وی با بیان اینکه برنامه تخریب و آوار برداری باید مشخص شود تاکید کرد : واحدهای مسکونی که دچار ترک خوردگی شده  تا زمان ساخت واحدهای جدید تخریب نشود؛  مگر اینکه تیم مهندسی به این تشخیص برسد که واحد مسکونی استحکام لازم را ندارد و امکان تخریب و آسیب های بعدی وجود دارد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.