stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 108580
  • 29 فروردین 1399 - 13:27
5
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان خبر داد:

بازگشایی آرامستان ها به صورت محدود

بازگشایی آرامستان ها به صورت محدود
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان در خصوص بازگشایی ورودی های باغ رضوان نیز گفت: مصوب شد با حضور فعال شهرداری‌ها و سازمان‌های مرتبط در سطح استان، ورود به آرامستان‌ها با رعایت پروتکل‌ها به ویژه فاصله گذاری اجتماعی و به صورت محدود آزاد شود.
قلم | qalamna.ir :

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان اظهار کرد: مشاغلی که از پروتکل های ارائه شده تخطی کنند، با برخورد قانونی مواجه خواهند شد و سامانه های ۱۹۰ مربوط به وزارت بهداشت، ۱۲۴ صنعت، معدن و تجارت، ۱۳۷ شهرداری، ۱۱۱ استانداری و ۱۳۵ تعزیرات آماده دریافت شکایات مردم و رسیدگی به آن است.

حجت‌الله غلامی افزود: کمیته بازرسی و نظارت به صورت متمرکز تعیین می شود تا به صورت ویژه با مشاغلی که از دستورالعمل ها عدول کرده اند برخورد شود و تحت اعمال قانون قرار گیرند.

وی در خصوص بازگشایی مساجد و برگزاری نماز جماعت، گفت: با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان آیین‌نامه‌ای برای اقامه نماز جماعت در مساجد در شرایط کرونا توسط اداره اوقاف، ساماندهی امور مساجد، دانشگاه علوم پزشکی و حوزه علمیه تدوین شده و قرار است پس از انجام اصلاحات برای ستاد ملی مقابله با کرونا ارسال شود تا پس از تصمیم‌گیری در ستاد ملی به استان‌ها ابلاغ شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: ساعت کاری ادارات از ۷ صبح تا ۲ بعدازظهر است، همچنین ممنوعیت تردد از ساعت ۸ تا ۱۳ برای کنترل ترددها اعمال شده است.

غلامی در مورد فعالیت دلارفروشان اصفهان، تصریح کرد: قرار است نحوه فعالیت آنها نیز در کمیته مربوطه در ستاد مطرح شود.

وی در خصوص بازگشایی ورودی های باغ رضوان نیز گفت: مصوب شد با حضور فعال شهرداری‌ها و سازمان‌های مرتبط در سطح استان، ورود به آرامستان‌ها با رعایت پروتکل‌ها به ویژه فاصله گذاری اجتماعی و به صورت محدود آزاد شود.

  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.