stat counter
تاریخ : جمعه, ۸ تیر , ۱۴۰۳ Friday, 28 June , 2024
  • کد خبر : 110577
  • 31 فروردین 1399 - 13:25
2
مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان:

شهروند سالم شهر سالم را می‌سازد

شهروند سالم شهر سالم را می‌سازد
مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت:مدیریت شهری سلامت شهروندان را در اولویت امور خود می داند چرا که بی‌شک شهروند سالم شهر سالم را می‌سازد.
قلم | qalamna.ir :

محمدرضا برکت، اظهار کرد: به دلیل افزایش ترددها از ۲۳ فروردین در شهر و آغاز استفاده مجدد شهروندان از وسایل نقلیه عمومی به ویژه ناوگان اتوبوسرانی که گریزی از آن نیست، در صدد برآمدیم با نصب برچسب های رعایت فاصله ایمن به فاصله ۱.۵ متر روی زمین در فضای ایستگاه های BRT سطح منطقه و نصب پوسترهای اطلاع رسانی در ایستگاه های اتوبوس برای تداوم رعایت کردن فاصله اجتماعی و پیشگیری از شیوع و انتقال ویروس کرونا هشدارهای لازم را به شهروندان بدهیم.

وی افزود: این طرح همچنین در ساختمان اداری منطقه شش نیز برای حفظ سلامت مراجعه کنندگان و کارکنان در حال اجرا است و مورد استقبال شهروندان نیز واقع شده است.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان با تاکید بر مراقبت و احتیاط لازم هنگام استفاده از وسایل نقلیه عمومی توسط شهروندان، گفت: به شهروندان توصیه می کنیم برای حفظ سلامت خود و خانواده هایشان کمتر از خانه خارج شوند و فقط در صورت اضطرار از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و به نکات ایمنی که در ایستگاه های اتوبوس نصب شده است توجه ویژه داشته باشند و مخصوصا فاصله اجتماعی ایمن را رعایت کنند.

وی از اطلاع رسانی و انجام طرح فاصله گذاری در بیش از ۵۰ ایستگاه اتوبوس و هشت ایستگاه BRT در سطح منطقه شش خبر داد و گفت: در اجرای این طرح بیش از ۲۰۰ عدد پوستر با ابعاد ۶۰ سانتیمتر در ۹۰ سانتیمتر در ایستگاه‌های اتوبوس و ایستگاه‌های BRT سطح منطقه نصب شد.

برکت ادامه داد: بیش از ۵۰۰ عدد برچسب هشدار رعایت فاصله اجتماعی بر روی سطح زمین ایستگاه های اتوبوس BRT نصب شد تا شهروندان با ایستادن بر روی علامت ها از یکدیگر فاصله داشته و از ابتلا به ویروس کرونا در امان باشند.

 وی تاکید کرد: مدیریت شهری سلامت شهروندان را در اولویت امور خود می داند چرا که بی‌شک شهروند سالم شهر سالم را می‌سازد.

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.