stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 111385
  • 01 اردیبهشت 1399 - 16:16
2
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان تاکید کرد:

جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی برای خودسازی

جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی برای خودسازی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان تاکید کرد: شرکت در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی برای ارتباط برقرار کردن هرچه بهتر با اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و خود سازی است.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از روابط عمومی کتابخانه های عمومی همدان، مصطفی آزادبخت با بیان اینکه کتاب بهترین دوست انسان است که هرگز آسیبی به او نمی‌رساند، اظهار کرد: زمانی که معجزه پیامبر خاتم حضرت محمد مصطفی (ص) کتاب قرار داده می‌شود، خداوند اهمیت مطالعه و تفکر را به بندگانش متذکر شد.

وی با اشاره به اینکه کتاب یکی از بهترین راه‌های ترویج فرهنگ مطالعه است، افزود: در روزهای که ماندن در خانه به دلیل شیوع ویروس کرونا بهترین کار ممکن است، مطالعه می‌تواند در پر کردن اوقات فراغت نقش بسزایی ایفا کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه خوشبختانه مردم استان همدان در دوره‌های گذشته از جشنواره کتابخوانی رضوی به خوبی استقبال کردند، تصریح کرد: استقبال خوب مردم همدان نشان از محبت آنان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و علاقه به مطالعه است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مزیت‌های جشنواره کتابخوانی رضوی فراهم شدن بستر الکترونیکی برای شرکت در آن است به طوری که هم منابع در اختیار همگان قرار داده شده و هم شرکت در مسابقات در بستر اینترنت فراهم شده که این شرایط باعث می‌شود که افراد نیازی به خروج از منزل نداشته باشند.

آزادبخت با اشاره به اینکه همه رده‌های سنی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، خاطرنشان کرد: این جشنواره به شکلی طراحی شده که همه گروه‌های سنی می‌توانند به منابع در نظر گرفته شده مراجعه و در مسابقه شرکت کنند.

وی در این راستا، تأکید کرد: هر ساله به بهانه جشنواره کتابخوانی رضوی آثار برجسته‌ای از سوی نویسندگان و نهادهای فرهنگی درباره شخصیت امام رضا (ع)، که وجود ایشان در ایران اسلامی مایه خیر و برکت است، تولید و منتشر می‌شود.

معاون استاندار همدان با بیان اینکه مطالعه این کتب ما را در شناخت ائمه اطهار کمک می‌کند، گفت: ائمه اطهار الگویی کامل برای زندگی شخصی و اجتماعی ما هستند و آموزه‌های آنان انسان را برای رسیدن به کمال و عاقبت بخیری یاری می‌رساند.
آزادبخت تأکید کرد: امیدواریم که مردم استان همدان همانند دوره‌های گذشته به خوبی از این جشنواره استقبال کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.