stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 112398
  • 03 اردیبهشت 1399 - 10:01
3
استاندار همدان خبر داد:

بقعه شاهزاده حسین(ع) همدان در مسیر تبدیل به سایت گردشگری مذهبی

بقعه شاهزاده حسین(ع) همدان در مسیر تبدیل به سایت گردشگری مذهبی
استاندار همدان از آغاز طرح ارتقای بقعه شاهزاده حسین(ع) همدان به سایت گردشگری مذهبی خبر داد و گفت: در مرحله نخست املاک و بناهای موجود در محدوده این طرح تملک می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از روابط عمومی اوقاف استان همدان، سیدسعید شاهرخی بیان کرد: توسعه بقعه شاهزاده حسین(ع) از طرح های کلیدی محسوب می شود و در سال جاری به طور ویژه به آن می پردازیم.

وی اضافه کرد: این بقعه متبرک با توجه به شجره نامه، جایگاه معنوی و موقعیت جغرافیایی که در شهر دارد باید به یک سایت گردشگری مذهبی نمونه تبدیل شود.

استاندار همدان افزود: برای این بقعه طرحی زیبا در وسعتی حدود یک هکتار توسط مشاور تهیه شده و به زودی در نخستین شورای برنامه ریزی استان مصوب و برای اجرا آماده می شود.

شاهرخی خاطرنشان کرد: در مرحله نخست، املاک و بناهای موجود در محدوده طرح توسعه، تملک و بهای آن ها پرداخت می شود و مراحل بعدی طبق برنامه ریزی اجرا می شود.

این مقام مسئول در پایان صحبت های خود خاطرنشان کرد: میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اوقاف و امور خیریه، شهرداری، استانداری و هیات امنای بقعه منابع مالی این طرح را تامین می کنند و باید بخشی از بودجه خود را به این برنامه اختصاص دهند.

 

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.