stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 112939
  • 03 اردیبهشت 1399 - 23:43
1
استاندار همدان خطاب به مدیران:

کُشتی همدان نیازمند حمایت ویژه

کُشتی همدان نیازمند حمایت ویژه
استاندار همدان با بیان اینکه هزینه در ورزش سرمایه‌گذاری است، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی حمایت از ورزش کشتی را فرصت بدانند.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، سیدسعید شاهرخی  چهارشنبه در نشست با رئیس هیئت کشتی استان همدان با تأکید بر اینکه در سال جاری از کُشتی استان همدان حمایت خواهم کرد، گفت: هزینه در ورزش سرمایه‌گذاری است و ورزش کُشتی نیازمند حمایت ویژه استان است.

وی با بیان این که در سال جاری با برنامه‌ریزی از کُشتی حمایت خواهیم کرد و انتظار داریم مدیران دستگاه‌ها نیز از ورزش کشتی به‌صورت ویژه حمایت کنند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با ترویج این رشته ورزشی تأثیر بسزایی در گسترش فرهنگ پهلوانی و جوانمردی داشته باشیم.

استاندار همدان ضمن تقدیر از اقدامات انجام‌شده در هیئت کُشتی استان همدان گفت: کشتی ورزش پهلوانی است و در این منطقه ریشه دارد.

کُشتی همدان نیازمند حمایت خاص مجموعه استان همدان

رئیس هیئت کُشتی استان همدان نیز در ادامه، با اشاره به پتانسیل‌ها و نقاط قوت کُشتی استان همدان، اظهار کرد: کُشتی ورزش اول و پرافتخارترین ورزش در استان همدان است.

حمیدرضا یاری با بیان اینکه مدال‌های رنگارنگ المپیکی و جهانی بر پیشانی ورزش استان می‌درخشد و کُشتی بارها جور ورزش استان را کشیده است، گفت: متأسفانه در سال‌های گذشته روند این افتخارات کند بوده و امروز کشتی استان نیازمند حمایت مجموعه استان است.

رئیس هیئت کشتی استان همدان، خاطرنشان کرد: کُشتی همدان رشته ورزشی است که امید مدال‌آوری در المپیک آینده را دارد و با توجه به تأخیر مسابقات المپیک فرصت مناسبی برای استان همدان است تا بتواند در آن نماینده‌ای داشته باشد.

وی تصریح کرد: کُشتی همدان نیازمند حمایت خاص مجموعه استان همدان است که تا استان کُشتی بار دیگر روزهای اوج خود را تجربه کند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.