stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
  • کد خبر : 113232
  • 04 اردیبهشت 1399 - 13:38
0
رئیس دانشگاه علمی کارردی استان اصفهان:

شرایط برگزاری ترم تابستان را نداریم

شرایط برگزاری ترم تابستان را نداریم
رئیس دانشگاه علمی کارردی استان اصفهان از لغو ترم تابستان در این دانشگاه خبر داد و گفت: با توجه به شرایط امکان برگزاری ترم تابستان را نخواهیم داشت.
قلم | qalamna.ir :

بهزاد رضائی، با اعلام این خبر، اظهار کرد: دوران شیوع کرونا به دلیل عدم حضور دانشجویان در دانشگاه موجب کاهش شادابی و نشاط شده است، چرا که نشاط، تحرک و جنبش با حضور دانشجویان فراهم می شود که  اکنون به دلیل شرایط ایجاد شده در تمام دنیا، از آن بی بهره شده ایم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه با گذر از این دوران شاهد برگزاری مجدد کلاس های حضوری در دانشگاه ها باشیم، تصریح کرد: در دانشگاه علمی کاربردی اصفهان نیز همانند بسیاری از دانشگاه های کشور، سعی شد با آموزش های مطلوب جلوی توقف آموزش گرفته شود و فرصت های از دست رفته را به نحو مناسب استفاده کنیم.

تمدید ترم بهمن تا ۱۷ مرداد ۹۹

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان با بیان اینکه آموزش مجازی به عنوان آموزش روتین در دانشگاه های کشور استفاده نشده بود، خاطرنشان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی بیشتر بر جنبه های مهارتی تمرکز دارد و از این رو آموزش های مجازی در دستور کار این دانشگاه نبوده اما با شیوع ویروس کرونا و لغو آموزش های حضوری ما نیز تلاش کردیم مانع تعطیلی مراکز علمی کاربردی شویم و آموزش ها به صورت مجازی ارائه شد.

رضائی با بیان اینکه در این دوران آموزش ها بیشتر دروس تئوری را تحت پوشش قرار داده است، تصریح کرد: برای ارائه دروس عملی، ترم بهمن ماه تا ۱۷ مرداد تمدید شد تا بعد از ارائه آموزش های تئوری و مجازی فرصتی داشته باشیم آموزش های عملی را به صورت فشرده و حضوری اجرا کرده و امتحانات هم از ۱۹ مرداد برگزار می شود.

لغو ترم تابستان در دانشگاه علمی کاربردی اصفهان

وی ادامه داد: در این خصوص سامانه «سمالایو» معرفی و آموزش های تئوری توسط این سامانه، ارائه شد تا بتوانیم با تمدید ترم، آموزش های عملی را نیز داشته باشیم و با استفاده از شیوه های نوین آموزشی و کمک سامانه سمالایو بتوانیم یک سیستم سامانه جامع را با استفاده از این فرصت راه اندازی کنیم.

رضایی تاکید کرد: استفاده از آموزش های مجازی در ابتدای شروع، با مشکلاتی از جمله مسائل مربوط به بستر اینترنت همراه شد، اما درصدد رفع نواقص بوده و هستیم و در این میان  از همکاری دانشجویان و صبوری آنها تقدیر می کنم.

رئیس دانشگاه علمی کارردی استان اصفهان از لغو ترم تابستان در این دانشگاه خبر داد و گفت: با توجه به شرایط امکان برگزاری ترم تابستان را نخواهیم داشت.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.