stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 114533
  • 07 اردیبهشت 1399 - 9:08
1

از سرگیری لیگ لهستان از ماه آینده

از سرگیری لیگ لهستان از ماه آینده

با تصمیم مسئولان فدراسیون فوتبال لهستان، رقابت های لیگ این کشور از ماه آینده از سر گرفته می شود.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از اکیپ،  ماتئوس موراواکی نخست وزیر لهستان در یک کنفرانس مطبوعاتی روز شنبه گفت: مسابقات فوتبال قهرمانی لهستان ، که به دلیل همه گیری کروناویروس در ۱۳ مارس به حالت تعلیق درآمده است ، از ماه آینده  از سر گرفته می شود.

بازیکنان می توانند با باز شدن زمین های فوتبال ،تمریناتشان را از  از سر بگیرند تا خودشان را برای برگزاری ادامه رقابت های لیگ آماده کنند. ابتدا تیم ها در گروه های شش نفره شرکت می کنند ، سپس تمرین کامل آغاز می شود.

بدرین ترتیب قرار است از ۲۹ اردیبهشت تا ۳۱ اردیبهشت ، بازیهای هفته ۲۷ لیگ لهستان برگزار شود ، البته این بازی ها بدون تماشاگر برگزار می شود و به صورت فشرده برگزار می شود تا خیلی زود فصل جاری به پایان برسد. در عین حال ، تمام تیم ها و شرکت کنندگان در مسابقات به طور مرتب تحت آزمایش کروناویروس قرار می گیرند.

از زمان ابتلا به این بیماری  در لهستان ، ۱۱،۰۶۷ مورد از عفونت کروناویروس ثبت شده است و نزدیک به ۵۰۰ نفر جان باختند. این در حالی است که در کشورهای دیگر از جمله سوئد نیز تصمیم به برگزاری رقابت های لیگ این کشور از ماه آینده گرفتند و در بوندسلیگا نیز قرار است تقریبا دو هفته دیگر بوندسلیگا از سر گرفته شود. 

 انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.