stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 116999
  • 10 اردیبهشت 1399 - 22:00
4
معاون سیاسی- امنیتی و اجتماعی استاندار همدان عنوان کرد:

عضویت سه هزار مدرسه استان همدان در شبکه شاد

عضویت سه هزار مدرسه استان همدان در شبکه شاد
معاون سیاسی- امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با تاکید بر این که در زمینه آموزش در ایام قرنطینه، نباید دانش‌آموزی محروم بماند، تصریح کرد: طبق آمار آموزش و پرورش استان همدان، ۳ هزار مدرسه در شبکه شاد (شبکه آموزشی دانش آموزان) عضویت دارند.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، مصطفی آزادبخت در شورای آموزش و پرورش استان همدان ضمن گرامیداشت یاد شهید مطهری و تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم، بیان کرد: معلمان جایگاه والایی در دین و فرهنگ ما دارند، معلمان بیشترین تأثیرگذاری را در جامعه دارند و ما هرچه داریم از معلمان عزیز است.

معاون سیاسی- امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان این که استاد مطهری، الگوی عینی و مصداق بارز معلمی است، خاطرنشان کرد: دیدگاه‌ها و اندیشه‌های این شهید والامقام همچنان برای جامعه تازگی دارد.

وی ضمن قدردانی از دستگاه تعلیم تربیت استان همدان برای آموزش غیرحضوری و مجازی دانش آموزان، استان همدان را در بحث آموزش‌های مذکور جز استان‌های برتر کشور دانست و گفت: آموزش و پرورش همدان در بررسی شبکه شاد، جز سه استان برتر در کشور شد که در این بین، توجه نقش معلمان حائز اهمیت است.

آزادبخت با تاکید بر این که در زمینه آموزش در ایام قرنطینه، نباید دانش‌آموزی محروم بماند، تصریح کرد: طبق آمار آموزش و پرورش استان همدان، ۳ هزار مدرسه در شبکه شاد (شبکه آموزشی دانش آموزان) عضویت دارند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از صحبت های خود وحدت و انسجام بین مردم، دستگاه‌های اجرایی و کادر بهداشت و درمان را مهم‌ترین رمز موفقیت استان در مقابله با کرونا برشمرد و گفت: همکاری صداوسیمای مرکز استان همدان با آموزش و پرورش همدان در مقابله و پیشگیری با کرونا قابل تقدیر است.

اجرای طرح “مدرسه تعطیل است، آموزش تعطیل نیست” در همدان

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان نیز در این جلسه، با بیان اینکه کرامت معلمان اولویت اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است و در این راستا از تمام ظرفیت‌ها و امکانات استفاده خواهیم کرد، گفت: به دنبال تعطیلی مدارس که در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا صورت گرفت، پویش «مدرسه تعطیل است، آموزش تعطیل نیست» شکل گرفت و معلمان در صف و ستاد برنامه ریزی ها و تلاش‌های خوبی برای تحقق این پویش داشته‌اند.

محمد پورداود ادامه داد: علاوه بر حرکت خودجوش معلمان برای پیگیری مسائل آموزشی دانش آموزان در فضای مجازی، با هماهنگی و برنامه ریزی های صورت گرفته، از ظرفیت صدا و سیمای مرکز استان نیز استفاده شد و محتواهای تولید شده در استودیو الفبا از شبکه استانی پخش می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: با راه اندازی شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) برنامه‌های آموزش مجازی انسجام خاصی به خود گرفته و درحال حاضر آموزش‌ها از این بستر جریان دارد

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.