stat counter
تاریخ : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 28 September , 2024
  • کد خبر : 117772
  • 12 اردیبهشت 1399 - 13:34
2
عضو جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان

مردم استان اصفهان که همیشه پیشتاز و خط شکن بوده‌اند

مردم استان اصفهان که همیشه پیشتاز و خط شکن بوده‌اند
عضو جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان با اشاره به شور و شوق مردم برای شرکت در رزمایش همدلی اظهار داشت: در این جنگ جدید که برای دنیا اتفاق افتاده است، مردم استان اصفهان که همیشه پیشتاز و خط شکن بوده‌اند، این بار نیز با وحدت و ایثار به میدان آمدند و در حال کمک به همدیگر هستند تا به زودی ریشه این ویروس را بخشکانند.
قلم | qalamna.ir :

مرتضی آرسته با اشاره به شور و شوق مردم برای شرکت در رزمایش همدلی اظهار داشت: در این جنگ جدید که برای دنیا اتفاق افتاده است، مردم استان اصفهان که همیشه پیشتاز و خط شکن بوده‌اند، این بار نیز با وحدت و ایثار به میدان آمدند و در حال کمک به همدیگر هستند تا به زودی ریشه این ویروس را بخشکانند.

رئیس جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان با بیان اینکه مردم همانند دوران انقلاب و جنگ در صحنه هستند، اضافه کرد: یکی از ویژگی‌هایی که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند، وحدت مردم و تبعیت از امام بود که الان هم می‌بینیم چه قبل از ماه مبارک رمضان در ضدعفونی  و توزیع بسته‌های بهداشتی و چه در ماه مبارک رمضان با لبیک به فرمان رهبر انقلاب در رزمایش مواسات و کمک مومنانه نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی با اشاره به شور و شوق مردم اصفهان برای شرکت در رزمایش مواسات و کمک مومنانه اظهار داشت: مردم انقلابی اصفهان از نخستین روز ماه مبارک رمضان در خیابان‌ها و کوچه‌های مختلف شهر که بعضاً محل تجمعات و برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) بوده، شهر را به قرارگاه حسینی تبدیل کرده و در حال مجاهدت هستند.

آرسته با اشاره به نمونه‌هایی از این همدلی گفت: خیابان ابن‌سینا که به‌نوعی یکی از مرکز برگزاری هیأت‌ها به شمار می‌رود، شاهد برگزاری رزمایش کمک‌های مؤمنانه است و البته در سایر نقاط شهر نیز همین اتفاق در حال وقوع است و با وحدت و اخلاص بسته‌های معیشتی را تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌کنند.

عضو جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان ادامه داد: به عنوان نمونه در خیابان ابن سینا که یکی از محلات قدیمی اصفهان است دیدم تعداد زیادی از مساجد و حسینیه‌ها، مشغول آماده‌سازی بسته‌های کمک‌های مردمی هستند، از مساجد کوچکی مانند مسجد آیت‌الله محقق، که به‌نوعی کوچک‌ترین مسجد این خیابان به شمار می‌آید، تا حسینیه بنی فاطمه که بسته‌های بسیاری را آماده و به مردم تحویل می‌دهند.

وی تصریح کرد: فعالیت مؤمنانه و جهادگرانه در حسینیه بنی فاطمه که یادگار ۲۱۰ شهید است در زمینه تولید ماسک و همچنین تهیه بسته‌های بهداشتی و ارزاق نمونه دیگری از حضور مردم در این رزمایش همدلی است.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • منبع : فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.