stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 120106
  • 16 اردیبهشت 1399 - 14:42
1
دبیر کل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان:

برگزاری آزمون منوط به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا است

برگزاری آزمون منوط به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا است
دبیر کل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان، گفت: پس از تائید ستاد مبارزه با کرونا و کسب اجازه برای برگزاری آزمون در دانشگاه، آزمون‌های استخدامی اتاق بازرگانی و فولاد مبارکه اصفهان در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

آزمون استخدامی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان که قرار بود اسفند ماه سال گذشته توسط دانشگاه اصفهان برگزار شود، به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد و زمان برگزاری این آزمون بر اساس تصمیم ستاد مبارزه با کرونا اعلام می‌شود.

دبیر کل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان، اظهار کرد:  این آزمون که قرار بود، اسفند ماه در دانشگاه اصفهان برگزار شود، در پی شیوع کرونا در کشور، به تأخیر افتاد.

مهدی خوروش افزود: در حال حاضر باید زمان دقیق برگزاری آزمون از سوی دانشگاه اصفهان به ما اعلام شود و متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی تصریح کرد: حدودو هزار نفر در این آزمون شرکت خواهند کرد و به دلیل شیوع کرونا، باید بررسی‌های لازم برای برگزاری این آزمون انجام و تمهیدات لازم فراهم شود.

به دلیل شیوع ویروس کرونا، شرایط کشور عادی نیست، گفت: پس از تائید ستاد مبارزه با کرونا و کسب اجازه برای برگزاری آزمون در دانشگاه، آزمون‌های استخدامی اتاق بازرگانی و فولاد مبارکه اصفهان در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

قرار بود آزمون استخدامی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان قرار بود در اسفندماه برگزار شود و تعداد ۴۶ نفر از واجدین شرایط از طریق برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه، به صورت قرارداد موقت جذب شوند که با توجه به شیوع بیماری‌ ویروسی کرونا، آزمون برگزار نشد و تاریخ جدید برگزاری آن، متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : اینستا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.