stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 121068
  • 20 اردیبهشت 1399 - 18:37
1
معاون سیاسی- امنیتی و اجتماعی استاندار همدان تاکید کرد:

ضرورت نظارت جدی تر بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی

ضرورت نظارت جدی تر بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی
معاون سیاسی- امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با اشاره به این که ستاد استانی باید فاصله گذاری اجتماعی و رعایت نکات بهداشتی را به عنوان اولویت در دستورکار قرار دهد، تاکید کرد: نظارت و کنترل بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی با جدیت بیشتر پیگیری می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، مصطفی آزادبخت ظهر شنبه در جلسه کمیته امنیت اجتماعی و انتظامی کرونا در همدان با تقدیر از وحدت و همکاری مردم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در مقابله با ویروس کرونا، این وحدت و همکاری مردم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی را قابل توجه دانست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با تاکید بر این که بهترین راه مقابله با کرونا همکاری مردم و مسئولان و تداوم این همکاری است، گفت: ۸۳ درصد مردم استان همدان دستورالعمل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را رعایت و در اجرای آن ها همراهی داشتند.

وی در این راستا با بیان اینکه ستاد استانی مقابله با کرونا در همدان موفق شد با جدیت و همکاری بین‌بخشی ویروس کرونا را مدیریت کند، خاطرنشان کرد: همراهی خوب مردم، سرعت عمل ستاد استانی و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی؛ استان همدان را در وضعیتی بهتر از دیگر استان‌ها در مقابله با کرونا قرار داده است.

معاون سیاسی- امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در ادامه صحبت های خود با اشاره به این که ستاد استانی باید فاصله گذاری اجتماعی و رعایت نکات بهداشتی را به عنوان اولویت در دستورکار قرار دهد، تاکید کرد: نظارت و کنترل بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی با جدیت بیشتر پیگیری می‌شود.

آزادبخت اضافه کرد: کمیته امنیت اجتماعی و انتظامی کرونا با دسته‌بندی و پردازش به موقع اطلاعات نقش مؤثری در مقابله با ویروس کرونا ایفا کرد.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.