stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 121071
  • 20 اردیبهشت 1399 - 18:44
1
استاندار همدان اعلام کرد:

واحدهای تولیدی غیرفعال استان به چرخه تولید باز می گردند

واحدهای تولیدی غیرفعال استان به چرخه تولید باز می گردند
استاندار همدان تاکید کرد: واحدهای تولیدی غیرفعال استان همدان در راستای تحقق جهش تولید احیا و به چرخه تولید اضافه می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، سیدسعید شاهرخی ظهر شنبه در جلسه بررسی سیاست‌های اقتصادی ابلاغی وزارت کشور در راستای اجرای شعار سال بر توجه دستگاه‌ها به موضوع مهم تولید تاکید کرد و گفت: هرگونه اقدامی در حوزه پروژه‌های اقتصادی در نظر گرفته شده در استان، باید مطابق سیاست‌های اقتصادی ابلاغی باشد.

استاندار همدان با تاکید بر این موضوع خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان همدان که در جهش تولید نقش مؤثری دارند باید در چارچوب سیاست‌های اقتصادی ابلاغی با برنامه ریزی حرکت کنند.

شاهرخی در ادامه یادآور شد: واحدهای تولیدی غیرفعال استان همدان در راستای تحقق جهش تولید احیا و به چرخه تولید اضافه می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه طبق برنامه ریزی صورت گرفته باید مصرف آب بخش کشاورزی تا پایان سال ۱۴۰۰ حدود ۱۰ درصد کاهش یابد، گفت: شیوه آبیاری ۸۵ درصد اراضی مستعد در استان همدان آبیاری مکانیزه است و این یک فرصت برای توسعه کشاورزی است.

استاندار همدان توجه به تولید و سرمایه‌گذاری را از سیاست‌های اولویت دار در استان همدان برشمرد و تصریح کرد: سرمایه‌گذاری انجام شده در استان همدان در سال ۹۸ بیشتر از پیش‌بینی‌های در نظر گرفته شده بود.

این مقام مسئول در پایان صحبت های خود خاطرنشان کرد: اولویت مدیران استان همدان جلب سرمایه‌گذار و رفع موانع سرمایه‌گذاری در استان است.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.