stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 122702
  • 23 اردیبهشت 1399 - 16:58
0
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان خبر داد:

پرداخت وام ۵۰۰ میلیون ریالی احداث به خسارت دیدگان بارندگی سمیرم

پرداخت وام ۵۰۰ میلیون ریالی احداث به خسارت دیدگان بارندگی سمیرم
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: به هر یک از واحدهای خسارت دیده از بارندگی های اخیر در سمیرم مبلغ 500 میلیون ریال وام احداث، 150 میلیون ریال وام معیشتی پرداخت شده است.
قلم | qalamna.ir :

روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان ، مهدیان، معاون بازسازی و مسکن روستایی و هیات همراه به اتفاق دکتر عسگریان، فرماندار شهرستان سمیرم از واحدهای مسکونی تخریب شده در محله های بافت قدیم سمیرم که در اثر بارندگی‌های اخیر دچار خسارت شدند بازدید کردند.

غلامحسین خانی،  در حاشیه این بازدید اظهار داشت: تعداد ۱۲۰ پلاک در این دو محله جابجا شده اند که واحدها بصورت دوطبقه و در مجاورت پروژه مسکونی آبشار در حال ساخت می باشد.

وی افزود: به هر یک از واحدها مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال وام احداث، ۱۵۰ میلیون ریال وام معیشتی، ۱۲۰ میلیون ریال کمک بلاعوض اجاره بها، ۱۲۰ میلیون ریال کمک بلاعوض احداثی و ۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض معیشتی با همکاری بانک‌های عامل پرداخت شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: علاوه بر تسهیلات بانکی و کمک‌های بلاعوض دولت، نقشه کشی و صدور پروانه ساخت بصورت رایگان انجام شده و البته به واحدهای در حال ساخت تعداد ۱۶۰ کیسه سیمان رایگان اهدا می گردد.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.