stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 122964
  • 24 اردیبهشت 1399 - 11:35
1

امکان ثبت نام جدید برای سهام عدالت وجود ندارد

امکان ثبت نام جدید برای سهام عدالت وجود ندارد

ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت البرز گفت: هنوز ساز وکار فروش سهام عدالت مشخص نشده و جزئیات آن از طریق سازمان خصوصی سازی ابلاغ می شود.

قلم | qalamna.ir :

اکبر حیدری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره اینکه پرونده سهام عدالت بسته شده و امکان ثبت نام مجدد جا ماندگان وجود ندارد، اظهار کرد: اگر کسی جزو شش دهک پایین جامعه بوده ولی در زمان اعلام شده برای ثبت نام سهام عدالت اقدام نکرده، امکان ثبت نام مجدد ندارد و می‌تواند از شرایط جدیدی که دولت برای ثبت نام در صندوق ETF فراهم آورده استفاده کند.

وی توضیح داد: سهام این صندوق با ۲۰ درصد تخفیف به متقاضیان عرضه می‌شود و بدون شک تا پایان سال رشد قابل توجهی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه برخی درصدد فروش سهام عدالت خود هستند، گفت: هنوز ساز وکار فروش این سهام مشخص نشده و جزئیات آن از طریق سازمان خصوصی سازی ابلاغ می شود.

این مسئول تاکید کرد: بدون شک امکان فروش یک جای سهام عدالت وجود ندارد و متقاضیان می‌توانند در چند مرحله نسبت به فروش سهام خود اقدام کنند.

حیدری اضافه کرد: برای ثبت نهایی سهام عدالت دو شیوه مستقیم و غیرمستقیم وجود دارد که در وضعیت مستقیم متقضایان باید به سامانه سهام عدالت مراجعه و گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند ولی در شیوه غیرمستقیم نیازی به مراجعه سهامداران به سامانه سهام عدالت نیست.

وی گفت: به نظر می‌رسد کسانی که گزینه غیرمستقیم را در ثبت نهایی سهام عدالت خود انتخاب می‌کنند در طولانی مدت سود بیشتری نصیبشان خواهد شد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.