stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 125518
  • 30 اردیبهشت 1399 - 10:40
2
سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان:

مجموعه ذوب‌آهن از لحاظ زیرساختی هیچ مشکلی ندارد/ در تلاش برای حل مشکل بلیت پرواز سرمربی ذوب آهن هستیم

مجموعه ذوب‌آهن از لحاظ زیرساختی هیچ مشکلی ندارد/ در تلاش برای حل مشکل بلیت پرواز سرمربی ذوب آهن هستیم
سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: مجموعه ذوب‌آهن از لحاظ زیرساختی هیچ مشکلی ندارد؛ منتظر ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم.
قلم | qalamna.ir :

احمد جمشیدی، پیرامون آخرین وضعیت و زمان آغاز تمرینات تیم فوتبال ذوب‌‌آهن اصفهان اظهار داشت: احتمالاً از یکم خرداد تمرینات تیم ذوب‌آهن آغاز خواهد شد، این تاریخ صرفاً بر محور صحبت‌های رسانه‌ها است و هنوز تاریخ رسمی آغاز لیگ به باشگاه ذوب‌آهن ابلاغ نشده است.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در خصوص پروتکل‌های اختصاصی این باشگاه در خصوص برگزاری تمرینات اضافه کرد: مجموعه ذوب‌آهن از لحاظ زیرساختی هیچ مشکلی ندارد؛ منتظر ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم تا بر طبق همان دستورالعمل‌ها تمرینات را آغاز کنیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت رادولوویچ، سرمربی سبزپوشان افزود: سرمربی تیم ذوب‌آهن ایران نیست، در حال تلاش هستیم که مشکل بلیت پرواز وی حل شود و در اولین فرصت وی به ایران بازگردد، احتمالاً طی چند روز آینده رادولوویچ به اصفهان بازخواهد گشت.

جمشیدی در خصوص شرایط مهدی خلیل سنگربان تیم ذوب‌آهن نیز تشریح کرد: وی پدر خودش را از دست داد، باشگاه ذوب‌آهن تمام تلاش خود را برای اینکه وی بتواند به لبنان سفر کند و در کنار خانواده‌اش باشد انجام داد اما به دلیل لغو تمامی پروازها موفق نبود؛ وی هم‌اکنون در اصفهان اقامت دارد و با توجه به حرفه‌ای بودن توانسته با موضوع فوت پدرش کنار بیایید، امیدوارم در یک شرایط خوب بتواند به دیدار خانواده‌اش برود.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در خصوص اینکه آیا خلیل پیش از آغاز مجدد بازی‌ها به لبنان سفر خواهد داشت، افزود: مهدی خلیل بازیکن حرفه‌ای است، احتمال این موضوع بسیار کم است، وی به صورت انفرادی در حال تمرین بود و احتمالاً چنین درخواستی را از مجموعه ذوب‌آهن نخواهد داشت.

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع : فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.