stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳ Tuesday, 2 July , 2024
  • کد خبر : 126521
  • 31 اردیبهشت 1399 - 23:46
2
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان خبر داد:

آغاز به‌کار موزه‌های استان همدان از سوم خرداد

آغاز به‌کار موزه‌های استان همدان از سوم خرداد
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: با نظر مساعد استاندار همدان، تمامی موزه‌های استان از روز شنبه سوم خرداد فعالیت‌های خود را از سر خواهند گرفت.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، علی مالمیر در جمع خبرنگاران با بیان این که با نظر مساعد استاندار همدان، تمامی موزه‌های استان از روز شنبه سوم خرداد فعالیت‌های خود را از سر خواهند گرفت، افزود: به منظور حفظ سلامتی مردم، همه موزه‌ها و اماکن گردشگری استان موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی شده و در این راستا با مراکزی که پروتکل‌ها را رعایت نکنند برخورد خواهد شد.

وی از آغاز فعالیت غار علی‌صدر و دهکده گنج‌نامه به عنوان دو مرکز مهم گردشگری استان خبر داد و اظهار کرد: پروتکل‌های بهداشتی ویژه‌ای برای فعالیت این دو مجموعه در نظر گرفته شده است که باید با دقت اجرا شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان بیان کرد: در حال حاضر تبلیغاتی برای حضور مسافران به همدان انجام نخواهد شد اما همه اماکن گردشگری استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مسافران خدمات ارائه خواهند داد.

مالمیر خاطرنشان کرد: تمامی هتل‌ها و اماکن رسمی دارای مجوز از ابتدای خرداد ماه میزبان مسافران خواهند بود و با خانه‌مسافرهای غیرمجاز و کارتن به‌دست‌ها برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: به منظور حفظ سلامت مردم نصب هرگونه چادر در پارک‌ها و تفرجگاه‌های استان همدان توسط مسافران عزیز ممنوع است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان در پایان از آمادگی این اداره کل برای رسیدگی به شکایت‌های مردمی در زمینه خدمات ارائه شده در بخش‌های مختلف گردشگری خبر داد.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.