stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 127767
  • 04 خرداد 1399 - 9:13
1
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان

روز عید فطر تردد در فضاهای باز شهری ممنوع نیست

روز عید فطر تردد در فضاهای باز شهری ممنوع نیست
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: در روز عید فطر منع ورود برای گردشگران به دهکده تفریحی زاینده‌رود و باغ بهادران وجود دارد چراکه در این مراکز گردشگری احتمال تجمع بالا وجود دارد.
قلم | qalamna.ir :

حجت‌الله غلامی ، اظهار کرد: در بحث مراکز آموزشی آسیب دیده هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده است و مقرر شده این موضوع بررسی و در جلسه آینده مطرح شود. شورای آموزش و پرورش استان قرار است این موضوع را در جلسه شورای خود با حضور استاندار مطرح کند. در این جلسه ثبت نام دانش‌آموزانی که ثبت نام کرده‌اند و کلاسی برگزار نشده است و شهریه سرویس مدارس و مراکز آموزشی آسیب دیده بررسی خواهد شد و پس از جمع‌بندی و نهایی شدن خروجی آن در ستاد استانی بررسی و پس از تصویب به ستاد ملی کرونا ارجاع داده خواهد شد.

وی افزود: مدیریت استان در بحث‌های بسته‌های اقتصادی برای جبران آسیب‌های اقتصادی تصمیمی نمی‌گیرد و فقط پیشنهاد می‌دهد و در خصوص این مباحث در مرکز تصمیم‌گیری می‌شود، بنابراین آسیب‌های اقتصادی به کسب و کارها و مدارس غیرانتفاعی باید در ستاد ملی بررسی شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، در خصوص محدودیت‌های احتمالی تردد در روز عید فطر، گفت: در روز عید فطر منع ورود برای گردشگران به دهکده تفریحی زاینده‌رود و باغ بهادران وجود دارد چراکه در این مراکز گردشگری احتمال تجمع بالا وجود دارد. همچنین برای ورود به باغ پرندگان و خزندگان محدودیت داریم و همچنان این مراکز بسته هستند، اما برای سایر فضاهای باز شهری محدودیتی وجود ندارد.

غلامی گفت: ورود به شهرهای قمصر و کاشان برای گلاب‌گیری ممنوع است. همچنین در سایر مبادی ورودی استان، ایستگاه‌های غربالگری وجود دارد که در صورت مشاهده علائم بیماری در مسافران، خودروها متوقف و به مراکز بهداشتی و درمانی منتقل می‌شوند. به خصوص محور خوزستان به اصفهان به دلیل قرمز بودن وضعیت خوزستان به شدت کنترل می‌شود و هر خودرویی با پلاک غیربومی در شهرهای بوئین میاندشت، دامنه، فریدن و تیران و کرون مشاهده شود متوقف و سرنشینان آن مورد غربالگری قرار می‌گیرند.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.