stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 129544
  • 08 خرداد 1399 - 11:32
2
استاندار همدان خبر داد:

بهره برداری از ۶۳ پروژه بزرگ در همدان تا پایان سال جاری/ خدمت بدون حاشیه در اولویت

بهره برداری از ۶۳ پروژه بزرگ در همدان تا پایان سال جاری/ خدمت بدون حاشیه در اولویت
استاندار همدان گفت: ۶۳ پروژه بزرگ به ارزش ۱۰ هزار میلیارد در سال جهش تولید تا پایان سال ۹۹ در استان همدان به بهره‌برداری می رسد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، سیدسعید شاهرخی در نشستی با اعضای انجمن فرهنگی ثار‌الله همدان بیان کرد: آمریکا و بعضی کشورهای غربی تصمیم گرفته بودند با تحریم ها و نقشه های شوم خود اقتصاد کشور را فلج کنند اما به لطف خدا، بصیرت رهبر معظم انقلاب و تدبیر دولت در دور زدن تحریم‌ها باعث شد تا برنامه و اهداف دشمنان با شکست روبرو شود.

وی با تاکید بر این که، همدان علیرغم شرایط و مشکلات فعلی کشور بدون حاشیه در مسیر توسعه است، تصریح کرد: از بدو ورودم به استان، تاکید اساسی بر کار و تلاش و دوری از حاشیه ها را اولویت قراردادم.
استاندار همدان ادامه داد: خدمت بدون حاشیه به مردم از اولویت‌های اصلی من و مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان است.
شاهرخی خاطرنشان کرد: از سال گذشته تا کنون کشور با رخداد‌های تلخی رویارو شد که هم‌فکری، وحدت و وفاداری مردم به نظام و تدبیر کلیه ارکان نظام باعث شد تا از بحران‌های سال ۹۸ عبور کنیم.
وی با تاکید بر این که، وفاق و همدلی بین بخشی در استان باعث شده تا همدان در جایگاهی قرار گیرد که رضایت بخش باشد‌، مطرح کرد: باید در شرایط کنونی، روحیه هم‌فکری، وفاق و وحدت را تقویت کرد.
این مقام مسئول در ادامه صحبت های خود تصریح کرد: برنامه‌ها و راهبردهای کارشناسی شده در بخش‌های مختلف اقتصادی، گردشگری، فرهنگی و کشاورزی برای توسعه استان تدوین شده است.
شاهرخی با تاکید بر این که، استان همدان توانسته در زمینه خصوصی سازی رتبه اول را کسب کند، اعلام کرد: ۶۳ پروژه بزرگ به ارزش ۱۰ هزار میلیارد در سال جهش تولید تعریف شده که قرار است تا پایان سال ۹۹ به بهره‌برداری برسند.
استاندار همدان در پایان یادآور شد: با تمام توان و به کارگیری کلیه امکانات در راستای ارتقا و اعتلای استان همدان تلاش خواهیم کرد.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.