stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 129547
  • 08 خرداد 1399 - 11:16
1
لژیونر اصفهانی حاضر در لیگ هندبال اسپانیا:

قراردادم با تیم گوادالاخارا دو فصل دیگر زمان دارد

قراردادم با تیم گوادالاخارا دو فصل دیگر زمان دارد
لژیونر اصفهانی حاضر در لیگ هندبال اسپانیا گفت:قرارداد من با تیم گوادالاخارا دو فصل دیگر نیز زمان دارد هر چند پیشنهاداتی هم دارم که در حال صحبت با باشگاه هستم و باید دید در آینده چه چیزی پیش می‌آید.
قلم | qalamna.ir :

سعید برخورداری، گفت: لیگ اسپانیا یکی از بهترین لیگ‌های هندبال در دنیا است، هندبال اسپانیا، قهرمان جهان، اروپا و المپیک است و به همراه آلمان و فرانسه از صاحب سبک‌ترین کشورها در هندبال است و بازی کردن در چنین لیگی یکی از افتخاراتی است که می‌تواند هر ورزشکاری به دست آورد و قرار گرفتن در چنین لیستی برایم لذت‌بخش و رضایت‌بخش است.

وی افزود: امسال دومین سال بازی من در لیگ اسپانیا است، سال گذشته در دسته پایین‌تر بازی می‌کردم که در پایان فصل به عنوان بهترین دروازه بان دسته یک انتخاب شدم و بعد از آن به تیم گوادالاخا پیوستم. در ابتدای فصل فکر نمی‌کردم، بتوانم چنین عملکردی داشته‌باشم، چرا که رقابت در لیگ اسپانیا بسیار سنگین است و بهترین دروازه بان های دنیا در لیگ اسپانیا بازی می‌کنند و به این راحتی حتی ممکن است در طول فصل فرصت بازی نداشته‌باشی، دیگر چه برسد به اینکه بهترین عملکرد را داشته‌باشی و در چنین جایگاهی قرار بگیری.

لژیونر اصفهانی حاضر در لیگ هندبال اسپانیا خاطرنشان کرد: اصلا فکرش را نمی‌کردم که بتوانم در طول فصل چنین عملکردی داشته‌باشم، امیدوارم فصل بعد بتوانم از این هم بهتر باشم. قرارداد من با تیم گوادالاخارا دو فصل دیگر نیز زمان دارد هر چند پیشنهاداتی هم دارم که در حال صحبت با باشگاه هستم و باید دید در آینده چه چیزی پیش می‌آید.

وی اظهار کرد: لیگ اسپانیا با رده‌بندی هفته آخر قبل از تعطیلی به پایان رسید و تیم بارسلونا قهرمان اعلام شد و تیم ما در رده هفتم ایستاد که این بهترین تاریخ باشگاه تاکنون بود و باشگاه از این نتیجه راضی بود.

برخورداری گفت: با توجه به اینکه تا شروع تمرینات فصل آینده یک ماه فرصت است در حال حاضر تمریناتم را زیر نظر مربی انجام می‌دهم و از حدود ۳ هفته دیگر که تمرینات تیم آغاز می‌شود به تیم ملحق خواهم شد.

هشتگ: , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.