stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳ Tuesday, 2 July , 2024
  • کد خبر : 129565
  • 08 خرداد 1399 - 11:24
2
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان تاکید کرد:

مراسم اربعین حسینی باید مردمی باشد

مراسم اربعین حسینی باید مردمی باشد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان بر مردمی بودن مراسم اربعین حسینی تاکید کرد و گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی نیز باید شرایط را برای حضور گسترده مردم مهیّا کنند.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، مصطفی آزادبخت در نخستین جلسه ستاد اربعین حسینی استان همدان که در سالن جلسات شماره ۲ استانداری همدان برگزار شد، بیان کرد: فرهنگ اربعین و عاشورای حسینی در نظام جمهوری اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است بنابراین نیاز به یک نگاه ویژه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان این که در ستاد اربعین حسینی تابع سیاست‌های اتخاذی مرکز هستیم و کسی نمی‌تواند سرخود عمل کند، گفت: پیش از آن که مرکز تصمیمات نهایی را اتخاذ و ابلاغ کند، مسئولان کمیته‌های زیرمجموعه ستاد استانی، پیشنهاداتی از نقاط ضعف و قوت ستاد استانی را به دبیرخانه ستاد استانی ارسال کنند تا به مرکز گزارش شود‌.
آزادبخت تاکید کرد: مهم ترین نکته‌ای که باید به آن توجه داشت مردمی بودن اربعین حسینی است.
این مقام مسئول با تاکید بر این که مراسم اربعین حسینی باید مردمی باشد، خاطرنشان کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی نیز باید شرایط را برای حضور گسترده مردم مهیّا کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان تاکید کرد: از تمام طرفیت‌های استان برای برگزاری مراسم اربعین حسینی استفاده خواهیم کرد.
گفتنی است؛ در این جلسه، کلیه کمیته‌های زیر مجموع ستاد استانی اربعین حسینی مشخص و برای هرکدام، یک نفر به عنوان مسئول کمیته نیز انتخاب شد‌،و معاون امور اجتماعی استانداری همدان نیز به عنوان سخنگوی ستاد اربعین حسینی استان همدان انتخاب شد.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.