stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ Thursday, 4 July , 2024
  • کد خبر : 134875
  • 22 خرداد 1399 - 21:08
0
افتتاح ۶۷ طرح عمرانی در مناطق عشایری فارس در هفته جهادکشاورزی

افتتاح ۶۷ طرح عمرانی در مناطق عشایری فارس در هفته جهادکشاورزی

افتتاح ۶۷ طرح عمرانی در مناطق عشایری فارس در هفته جهادکشاورزی
به مناسبت هفته جهاد کشاورزی، ۶۷ طرح عمرانی در مناطق عشایری استانبا بهره مندی و یک هزار و ۶۲۷ خانوار عشایری افتتاح می‌شود .
قلم | qalamna.ir :
مدیرکل امور عشایر استان فارس گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی، ۶۷ طرح عمرانی در مناطق عشایری این استان افتتاح می‌شود و یک هزار و ۶۲۷ خانوار عشایری از مزایای این پروژه‌ها بهره‌مند خواهند شد.
  • روح الله بهرامی، افزود: این طرح‌های عمرانی شامل، حفر و تجهیز چاه، برق رسانی، احداث پل، مرمت و نگهداری راه‌های عشایری، انتقال آب پایدار، احداث مخزن بتونی، خرید حمام و پکیج خورشیدی، بهسازی و مرمت چشمه‌ها، خرید کانکس مدرسه عشایری، آبرسانی و ساخت آب انبار در مناطق عشایری فارس است.
وی بیان داشت: اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح‌ها افزون بر ۱۱۰ هزار و ۲۴۵ میلیون ریال است که از محل اعتبارات بند “ه” تبصره چهار و ارزش افزوده سهم عشایر تامین شده است.
مدیر کل امورعشایر استان فارس ادامه داد: اجرای این طرح‌ها، تثبیت و استمرار اشتغال بیش از هشت هزار نفر از عشایر این استان را به همراه دارد.
از بیست و یکم تا بیست و هفتم خرداد به عنوان هفته جهاد کشاورزی نامگذاری شده و شعار محوری امسال این مناسبت، “کشاورزی، جهش تولید و امنیت غذایی کشور” است.
جامعه عشایری استان فارس، مشتمل بر ۳۰ هزار خانوار با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت است که متشکل از سه ایل بزرگ قشقایی، خمسه و لُر و هشت طایفه مستقل است.
هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.