stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 135044
  • 23 خرداد 1399 - 14:15
2
نماینده مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان:

راوند، باید مورد توجه مدیران و مسئولین قرار بگیرد/تحصیل ۷۳۲ دانش آموز ایرانی غیربومی در مدارس

راوند، باید مورد توجه مدیران و مسئولین قرار بگیرد/تحصیل ۷۳۲ دانش آموز ایرانی غیربومی در مدارس
نماینده مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان در آئین کلنگ‌زنی مجتمع آموزشی ۱۲ کلاسه خیرساز منطقه راوند کاشان اظهار کرد: راوند یک منطقه خاص است که باید مورد توجه مدیران و مسئولین شهر کاشان قرار بگیرد.
قلم | qalamna.ir :

حمید کوچکی ، در آئین کلنگ‌زنی مجتمع آموزشی ۱۲ کلاسه خیرساز منطقه راوند کاشان اظهار کرد: راوند یک منطقه خاص است که باید مورد توجه مدیران و مسئولین شهر کاشان قرار بگیرد.

وی با اشاره به بافت جمعیتی دانش آموزان محصل در منطقه راوند کاشان ابراز داشت: از مجموع بیش از سه هزار دانش آموز محصل این منطقه، یک‌هزار و ۲۵۵ دانش آموز ایرانی بومی منطقه، ۷۳۲ دانش آموز ایرانی غیربومی منطقه و یک‌هزار و ۱۱۷ دانش آموز از اتباع هستند.

نماینده مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان در منطقه راوند با بیان اینکه دانش آموزان این منطقه در ۱۴ مدرسه در حال تحصیل هستند، تصریح کرد: از این تعداد هشت مدرسه متعلق به مقطع ابتدایی است که یک‌هزار و ۶۹ دانش آموز دختر و یک‌هزار و ۶۴ دانش آموز پسر در این مدارس در منطقه راوند تحصیل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در مقطع متوسطه اول مدارس منطقه راوند کاشان ۸۵۲ دانش آموز محصل وجود دارد، خاطرنشان کرد: از این بین ۳۹۰ دانش آموز دختر و ۴۶۲ دانش آموز نیز پسر هستند.

کوچکی از اختصاص زمینی به وسعت بیش از هشت هزار مترمربع توسط شهرداری و شورای شهر کاشان در منطقه راوند برای احداث یک مجتمع آموزش و فرهنگی دیگر خبر داد و یادآور شد: سال گذشته نیز کلنگ‌زنی مجتمع آموزشی شهید طحانی در منطقه راوند انجام شد که فاز اول ساخت آن به اتمام و فاز دوم آن در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ۱۸۰ معلم و کادر آموزشی در منطقه راوند کاشان در حال فعالیت هستند، بیان کرد: این منطقه از نظر تعداد دانش آموز از برخی شهرها و شهرستان‌های اطراف همانند نطنز و بادرود بالاتر است.

نماینده مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان در منطقه راوند افزود: اهتمام و تلاش بیشتر مدیران و خیرین در رسیدگی به مردم این منطقه و ساخت مراکز آموزشی موجب عدم ورود دانش آموزان این منطقه به شهر کاشان می‌شود.

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.