stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 18 June , 2024
  • کد خبر : 135262
  • 24 خرداد 1399 - 11:32
3
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان:

آغاز رویدادهای نمایشگاهی اصفهان از سوم تیرماه

آغاز رویدادهای نمایشگاهی  اصفهان از سوم تیرماه
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان با اشاره به دریافت مجوز برگزار رویدادهای نمایشگاهی اصفهان از سازمان توسعه تجارت و ستاد پیشگیری از شیوع کرونا استان، گفت: نمایشگاه های اصفهان امسال با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از سوم تیر ماه برگزار می شود.
قلم | qalamna.ir :

علی یارمحمدیان ، با اشاره به شروع دوباره رویدادهای نمایشگاهی اصفهان از ۳ تیرماه، اظهار کرد: نخستین نمایشگاه امسال بعد از شیوع کرونا در کشور، هجدهمین نمایشگاه صنعت دام، طیور و دامپزشکی است که از سوم تا ششم تیر ماه به مدت چهار روز برپا خواهد بود و ساعت بازدید آن از ۱۰ صبح تا ۱۸ بعد از ظهر است.

وی افزود: نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان از سازمان توسعه و تجارت ایران و سازمان صمت استان مجوز دارد و همچنین مجوزهای لازم را از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و ستاد پیشگیری از کرونای استان دریافت کرده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان با تاکید بر اینکه نمایشگاه های اصفهان امسال با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، تصریح کرد: این پروتکل ها از دو ماه پیش با جلسات کارشناسی بین شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، کارشناسان ستاد پیشگیری از شیوع کرونا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه پروتکل های بهداشتی در دسته های مختلفی تدوین شده است، یادآور شد: پروتکل های بهداشتی غرفه سازی، مشارکت کنندگان، بازدیدکنندگان و سایت نمایشگاه بین المللی استان اصفهان از جمله این پروتکل ها است.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.