stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 136974
  • 27 خرداد 1399 - 12:29
0
رئیس اداره  نهضت سوادآموزی کاشان:

تشکیل ۳۲ کلاس سوادآموزی با حضور ۱۵ آموزش دهنده در سال جاری

تشکیل ۳۲ کلاس سوادآموزی با حضور ۱۵ آموزش دهنده در سال جاری
رئیس اداره  نهضت سوادآموزی کاشان گفت: در سال جاری ۳۲ کلاس سوادآموزی با حضور ۱۵ آموزش دهنده در کاشان تشکیل شد که ۲۱۲ نفر از شهروندان در دوره‌های سوادآموزی، انتقال و تحکیم شرکت داشتند.
قلم | qalamna.ir :

جواد متقی‌نژاد، اظهار کرد: سوادآموزی، عامل پیشرفت اجتماعی است که، هیچ‌گاه در جامعه تعطیل نمی‌شود و در زمان‌های خطر با استفاده از روش‌های جدید آموزشی، باید تهدید را به فرصت تبدیل کرد.

وی افزود: از ابتدای اسفندماه سال گذشته که ویروس کرونا در کشور و کاشان شیوع پیدا کرد، کلاس‌های سوادآموزی تعطیل شد، اما به منظور پیگیری امور آموزشی، آموزش دهندگان از طریق فضای مجازی امور درسی و آموزشی سواد آموزان را پیگیری می‌کردند.

رئیس اداره  نهضت سوادآموزی کاشان در مورد شیوه تدریس مجازی، تصریح کرد: آموزش دهندگان با استفاده از فضای مجازی به مرور دروس و ارائه تمرین و پاسخ به مشکل‌های درسی سواد آموزان می‌پردازند.

متقی نژاد تأکید کرد: در الگوی دوم آموزش از راه دور، آموزش دهندگان با برقراری ارتباط تلفنی، درس‌ها را توضیح داده و تمرین‌هایی را به طور مستمر برای سوادآموزان تدریس می‌کند و در جلسه بعد سوادآموز، تمرین‌های حل کرده را ارائه دهد.

وی گفت: در سال جاری ۳۲ کلاس سوادآموزی با حضور ۱۵ آموزش دهنده در کاشان تشکیل شد که ۲۱۲ نفر از شهروندان در دوره‌های سوادآموزی، انتقال و تحکیم شرکت داشتند.

رئیس اداره نهضت سوادآموزی کاشان، گفت: طرح‌های سوادآموزی، خواندن با خانواده و حلقه‌های کتاب و کتاب‌خوانی از دیگر اقدام‌های این اداره در قالب پویش در خانه بمانیم در این شهرستان اجرا شد تا یادگیری سوادآموزان در منزل دنبال شود.

متقی نژاد گفت: فعالیت حضوری نهضت سوادآموزی تابع ستاد ملی کرونا است و با فعالیت شبکه شاد در سیستم وزارت آموزش و پرورش، امیدواریم بتوانیم از این فرصت نیز برای آموزش‌ سوادآموزان استفاده کنیم. 

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.