stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 137537
  • 29 خرداد 1399 - 9:35
1

کاتس: اسرائیل با سخت‌ترین شرایط اقتصادی خود از زمان تشکیل روبه‌روست

کاتس: اسرائیل با سخت‌ترین شرایط اقتصادی خود از زمان تشکیل روبه‌روست

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی ضمن بعید دانستن احتمال آغاز انتخابات چهارم، تاکید کرد که این رژیم در سخت‌ترین شرایط اقتصادی خود از زمان تشکیل قرار دارد.

قلم | qalamna.ir :

به نقل از شبکه خبری المیادین، رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند، یسرائیل کاتس، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی ضمن اعلام مخالفت خود با تعیین مالیات‌های جدید، احتمال آغاز انتخابات چهارم را بعید دانست و گفت، قصدی برای استفاده از مساله بودجه برای حضور در انتخابات ندارد.

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل به صورت منطقه‌ای ویروس کرونا را برطرف خواهد کرد و هرگز به انسداد اقتصادی بازنخواهیم گشت. اسرائیل در سخت‌ترین شرایط اقتصادی خود از زمان تشکیل قرار دارد.

تبعات شیوع ویروس کرونا در اراضی اشغالی بر طرح کلی نظامی اسرائیل که آویو کوخاوی، رئیس ستاد کل ارتش آن فوریه گذشته اعلام کرده بود، تاثیر گذاشت.

این رژیم از دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آن کمک خواسته و از کنگره آمریکا درخواست کرده کمکی به ارزش ۴۷ میلیارد دلار ارائه کند.

اقتصاد رژیم صهیونیستی برای جبران خسارات به جا مانده از کرونا به سال‌ها جبران نیاز دارد و بورس آن نیز در دوره کرونا ۲۷ درصد زیان دید.

مرکز آمار رژیم صهیونیستی تعداد کارمندانی که در دوره کرونا از مرخصی بدون حقوق و یا مرخصی‌های سالانه خود استفاده کردند، حدود دو میلیون و پانصد هزار کارمند یعنی ۴۰ درصد اعلام کرد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.