stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 7 July , 2024
  • کد خبر : 138739
  • 01 تیر 1399 - 14:26
4
استاندار همدان اعلام کرد:

معرفی پروژه های مهم استان همدان به بنیاد برکت/ طرح‌های کلان اشتغالزا در همدان آماده واگذاری

معرفی پروژه های مهم استان همدان به بنیاد برکت/ طرح‌های کلان اشتغالزا در همدان آماده واگذاری
استاندار همدان با بیان این که محصولات استراتژیک، طرح‌های کلان با اشتغال بالا در استان همدان آماده واگذاری به بخش خصوصی است، گفت: بایستی کمیته‌ای تشکیل شود و به مدت ۱۵ روز، پروژه‌ها و طرح‌های مهم و قابل واگذاری را به بنیاد برکت معرفی کند.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، سیدسعید شاهرخی در جلسه بررسی مشارکت بنیاد برکت در طرح‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال زایی استان همدان با بیان این که بنیاد برکت به عنوان یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی تا کنون نقش مهمی در فقرزدایی و محرومیت‌زدایی در گوشه و کنار کشور ایفا کرده است، خاطرنشان کرد: استان همدان در بیشتر شاخص‌ها و حوزه‌های مختلف از میانگین کشوری نیز بالاتر است.

وی با تاکید بر این که از ظرفیت‌ها و توانایی بنیاد برکت در استان در زمینه‌های مختلف استفاده می‌شود، تصریح کرد: با سرمایه‌گذاری در طرح‌ها و ظرفیت‌های در نظر گرفته شده، شغل‌های خرد و خانگی را نیز می‌توان پوشش داد.
استاندار همدان ادامه داد: طرح‌هایی را که نیاز جدی استان باشند، با اهداف مشخص تدوین و آن‌ها را به بنیاد برکت معرفی می‌شوند.
شاهرخی با بیان این که محصولات استراتژیک، طرح‌های کلان با اشتغال بالا در استان همدان آماده واگذاری به بخش خصوصی است، گفت: بایستی کمیته‌ای تشکیل شود و به مدت ۱۵ روز، پروژه‌ها و طرح‌های مهم و قابل واگذاری را به بنیاد برکت معرفی کند.

استاندار همدان در ادامه افزود: بنیاد برکت می‌تواند با مطالعه بر روی منطقه اقتصادی جهان‌آباد طرح‌های پیشنهادی خود را برای سرمایه‌گذاری مطرح کند از سویی بنیاد برکت می‌تواند در طرح‌های عام‌المنفعه، ساخت بیمارستان و مدرسه نیز سرمایه‌گذاری کند.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.