stat counter
تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
  • کد خبر : 140512
  • 06 تیر 1399 - 13:50
2
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان خبرداد؛

عملیات ساخت انجمن سینمای جوان کاشان در مراحل پایانی سفت‌کاری

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت:عملیات ساخت انجمن سینمای جوان کاشان از سال ۹۴ با ۶۵۰ مترمربع زیربنا و در ۵ طبقه آغاز شده است و در حال حاضر در مراحل پایانی سفت‌کاری قرار دارد.
قلم | qalamna.ir :

میثم نمکی، اظهار کرد: این میزان اعتبار از محل تفاهمنامه معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ساختمان در حال احداث انجمن سینمای جوانان کاشان اختصاص یافته است.

وی افزود: انجمن سینمای جوان کاشان، از مراکز درخشان آموزشی حوزه فیلمسازی کشور است و هنرجویان باید از ظرفیت این انجمن در تعالی و شکوفایی استعدادهای هنری خود استفاده کنند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان تصریح کرد: نگاه هنری همواره برای جامعه ارزشمند است و ماندگاری هنرمندان در نوع زاویه نگاه به پدیده هاست و هنر فیلم و عکس از این قابلیت ممتاز برخوردار است و امیدواریم که این ساختمان به زودی به عنوان مرکز رشد علاقه‌مندان به هنر فیلم‌سازی و عکس آماده و به بهره‌برداری برسد.

نمکی گفت: این ساختمان دارای سالن سینمای ۶۰ نفره، نگارخانه، کتابخانه تخصصی هنر و واحدهای اداری و آموزشی است که با کمک ستاد مرکزی انجمن سینمای جوانان ایران، شهرداری و شورای شهر کاشان، موسسه سینما شهر و حمایت خیرین در حال ساخت است.

وی اظهار کرد: عملیات ساخت انجمن سینمای جوان کاشان از سال ۹۴ با ۶۵۰ مترمربع زیربنا و در ۵ طبقه آغاز شده است و در حال حاضر در مراحل پایانی سفت‌کاری قرار دارد.

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.