stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
  • کد خبر : 141350
  • 09 تیر 1399 - 9:30
2
رئیس اداره ورزش و جوانان فریدن:

توقف ساخت پروژه احداث سالن ورزشی روستای سلفجان و نهر خلج به دلیل عدم اعتبارات

توقف ساخت پروژه احداث سالن ورزشی روستای سلفجان و نهر خلج به دلیل عدم اعتبارات
رئیس اداره ورزش و جوانان فریدن گفت: پروژه احداث سالن ورزشی روستای سلفجان و نهر خلج  شهرستان فریدن سال ۹۳ اجرا و اکنون با ۶۰ درصد پیشرفت به دلیل نبود اعتبارات متوقف مانده است.
قلم | qalamna.ir :

مهدی نجاری، اظهار داشت: مدیر کل ورزش و جوانان استان به همراهی نماینده شهرستان در مجلس و فرماندار فریدن از سالن‌های ورزشی نیمه تمام روستاهای نهر خلج و سلفجان، و پل استخر و زمین چمن  شهر داران بازدید داشت و در این بازدید به هیأت کشتی فریدن وعده اهدای تشک کشتی اهدا شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدن گفت: پروژه احداث سالن ورزشی روستای سلفجان و نهر خلج  شهرستان فریدن سال ۹۳ اجرا و اکنون با ۶۰ درصد پیشرفت به دلیل نبود اعتبارات متوقف مانده است، برای اتمام هر سالن ورزشی نیاز به ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار است و مدیر کل ورزش و جوانان استان در این بازدید قول  تخصیص اعتبار برای اتمام این دو پروژه‌ دادند.

وی با بیان اینکه شهرستان فریدن ۳۴ هیأت ورزشی فعال شهرستان دارد که دو هزار و ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته مشغول فعالیت هستند، گفت: سال گذشته، ۱۷ خانه ورزش روستایی در شهرستان به وسائل ورزشی تجهیز شده است و برای ۱۰ خانه ورزش روستایی وسائل در اختیار داریم.

نجاری با بیان اینکه سرانه فضای ورزشی شهرستان، روباز ۱۳ صدم متر مربع و سرپوشیده ۳۰ صدم متر است، عنوان کرد: کمبود اعتبار عمرانی و جاری، مستهلک بودن نیمی از اماکن ورزشی مثل سالن کشتی، وزنه‌برداری و چمن که بیش از ۴۰ سال قدمت دارند و همچنین نداشتن سالن مجهز برای برگزاری تیم‌های لیگ برتر و نداشتن دستگاه چمن زن مهمترین مشکلات حوزه ورزشی شهرستان است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.