stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 7 July , 2024
  • کد خبر : 142041
  • 10 تیر 1399 - 21:32
2
استاندار همدان تاکید کرد:

دست دانه درشت ها از معادن همدان کوتاه شود

دست دانه درشت ها از معادن همدان کوتاه شود
استاندار همدان ا بیان این که معادن غیرفعال در اختیار برخی دانه درشت‌ها هستند که باید به مردم برگردانده شود، خاطرنشان کرد: برخی دانه درشت‌ها به شیوه‌های مختلف معادن استان را به‌عنوان سرمایه ماندگار و بدون بهره‌دهی و غیر‌فعال در اختیار دارند، باید آن‌ها به مردم واگذار شود.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، سیدسعید شاهرخی در شورای معادن استان همدان با بیان این که معادن غیرفعال در اختیار برخی دانه درشت‌ها هستند که باید به مردم برگردانده شود، خاطرنشان کرد: برخی دانه درشت‌ها به شیوه‌های مختلف معادن استان را به‌عنوان سرمایه ماندگار و بدون بهره‌دهی و غیر‌فعال در اختیار دارند، باید آن‌ها به مردم واگذار شود.

وی در ادامه افزود: معادن استان همدان به‌عنوان مرکز ثقل تولید، اشتغال، کارفرآینی و ارزش افزوده باید فعال شوند.
استاندار همدان با تاکیدبر این که در شرایط کنونی وجود معادن یک سرمایه محسوب می‌شود و هیچ معنی ندارد که غیرفعال باشند، گفت: همه معادنی که به هر دلیل غیر فعال هستند باید هر چه‌سریعتر تعیین تکلیف شده و در صورت تشخیص شورای معادن سلب امتیاز شود.
استاندار همدان تاکید کرد: باید معادن به‌عنوان ظرفیت خدادادی در اختیار سرمایه گذارانی واقعی که به اشتغال، اقتصاد و تولید ثروت در استان کمک می‌کنند قرار داده شود.
شاهرخی با بیان این که از بخش‌های مهم در سند راهبردی توسعه استان بخش معدن است، تاکید کرد: اکتشاف و بهره برداری از معادن باید با مطالعه وبرنامه‌ریزی در اولویت قرار گیرد.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.