stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 7 July , 2024
  • کد خبر : 142094
  • 11 تیر 1399 - 5:28
2
استاندار همدان خطاب به اعضای شورای شهر:

نگاه تان به جیب مردم و افزایش تعرفه ها نباشد/ لزوم توجه بیشتر به حاشیه شهر همدان

نگاه تان به جیب مردم و افزایش تعرفه ها نباشد/ لزوم توجه بیشتر به حاشیه شهر همدان
استاندار همدان خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر همدان گفت: شورای شهر برای کسب درآمد به فکر درآمدزایی پایدار باشد و تنها نگاه تان به جیب مردم و افزایش تعرفه ها نباشد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، سیدسعید شاهرخی عصر سه شنبه با حضور در بیست و سومین صحن شورای اسلامی شهر همدان با بیان این که دولت در راستای احترام به دموکراسی و رای مردم از شورای شهر جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم حمایت می کند، عنوان کرد: با توجه به سابقه تاریخی و فرهنگی شهر همدان انتظارات از شورای شهر همدان بالا است و بایستی شورا قدرت تعامل و همکاری همه مجموعه ها را داشته باشند.

وی با بیان این موضوع، خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر همدان گفت: شورای شهر برای کسب درآمد به فکر درآمدزایی پایدار باشد و تنها نگاه تان به جیب مردم و افزایش تعرفه ها نباشد.

استاندار همدان با اشاره به این که ۲۴۰هکتار زمین به شهرداری جهت ایجاد ساخت فضای تفریحی واگذار شد، تاکید کرد: انتظار است هرچه سریعتر، این طرح با مطالعه و نظر کارشناسی به نتیجه برسد.

شاهرخی ادامه داد: در حوزه مسائل تخصصی و بعضی مشکلات شهر باید اظهارات کارشناسی و علمی داشته باشیم و از مطرح کردن مسائل احساسی و غیرکارشناسی پرهیز کنیم.
استاندار همدان با بیان این که دامنه شمالی الوند یک نعمت طبیعی است که تحت هیچ شرایطی اجازه دخل و تصرف در آن را نمی دهیم و طرح جامعی برای این منطقه در نظر داریم، خواستار توجه بیشتر شهرداری و شورا نسبت به حاشیه شهر همدان شد.

این مقام مسئول در پایان صحبت های خود، عنوان کرد: مشکل مسکن کشوری است فقط مختص همدان نیست؛ از سویی دولت نیز به دنبال حل مشکل مسکن است.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.