stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
  • کد خبر : 144916
  • 19 تیر 1399 - 11:27
1
مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل خبر داد؛

بهره برداری از ۱۶ طرح آموزشی و ورزشی

بهره برداری از ۱۶ طرح آموزشی و ورزشی
مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت: ۱۶ طرح آموزشی و ورزشی به بهره‌برداری رسید.
قلم | qalamna.ir :

محمد معدندار ، بیان کرد: برای اجرای این طرح‌ها تاکنون حدود یک هزار میلیارد ریال هزینه شده که شامل اعتبار دولتی و کمک خیران شهرستان بوده است.

وی افزود: در ابتدای دولت ۲۰ طرح آموزشی و ورزشی که از ۱۰ سال گذشته نیمه کاره باقی مانده بود، با تلاش دولت و کمک خیران آماده بهره‌برداری شد.

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل تشریح کرد: ۳۶ طرح آموزشی و ورزشی هم در این مدت تعریف شد که ۱۶ طرح  به بهره‌برداری رسید و ۲۰ طرح هم تا یک سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: ۲۴ مدرسه ۲ نوبت در شهرستان آران و بیدگل داشتیم که با بهره‌برداری از طرح‌های آموزشی، تعداد این مدرسه‌ها به نصف کاهش یافت.

معدندار همچنین به نبود واحد آموزشی در منطقه یحیی‌آباد آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: زمینی برای ساخت یک واحد آموزشی در آن منطقه اختصاص داده شد که به علت فرآیند طولانی تغییر کاربری، مناقصه برای پیمانکاری و ارایه نقشه نوسازی وقفه‌ای ایجاد شد؛ این موارد برطرف شده است و به زودی عملیات ساخت آن آغاز خواهد شد.

وی یادآور شد: کمبود فضای آموزشی با بهره‌برداری از طرح‌های جدید در دولت‌ تدبیر و امید تا حدود زیادی جبران شده است و قرار بود یک طرح آموزشی- ورزشی نیز با حضور وزیر آموزش و پرورش صبح امروز به بهره‌برداری برسد که با توجه به شیوع دوباره کرونا به زمان دیگری موکول شد.

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل در ادامه با قدردانی از خیران مدرسه‌ساز اظهار داشت: نیکوکاران این شهرستان همواره در کشور پیشتاز و سرآمد بوده‌اند و با اهدای اموال خود بزرگ‌ترین خدمت را در راه پیشرفت آموزش و پرورش نوجوانان و جوانان این منطقه انجام دادند.

شهرستان افزون بر ۱۰۳ هزار نفری آران‌وبیدگل با برخورداری از ۱۲۵ واحد آموزشی و ۲۰ هزار نفر دانش‌آموز، در فاصله نزدیک به ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.