stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 6 October , 2024
  • کد خبر : 147265
  • 26 تیر 1399 - 16:01
5
‍ استاندار همدان تاکید کرد:

لزوم تسریع در ایجاد تاسیسات شهرک گلخانه ای عمان

لزوم تسریع در ایجاد تاسیسات شهرک گلخانه ای عمان
استاندار همدان بر لزوم تسریع در ایجاد تاسیسات شهرک گلخانه ای عمان تاکید کرد و گفت: شروع به کار شهرک گلخانه‌ای عمان در معیشت مردم این شهرستان تاثیرگذار خواهد بود.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، سیدسعید شاهرخی ظهر امروز، در حاشیه بازدید از پروژه ۳۰هکتاری شهرک گلخانه‌ای عمان واقع در شهرستان درگزین، گفت: اقدامات و پروژه‌های بسیار بزرگ اقتصادی، عمرانی در شهرستان درگزین در حال انجام و پیگیری است.

وی با بیان این که با همکاری نماینده‌ مردم شهرستان درگزین و تدابیر دولت یازدهم، امیدواریم بتوانیم بستری برای اقتصاد پویای درگزین فراهم شود، خاطرنشان کرد: شروع به کار شهرک گلخانه‌ای عمان در معیشت مردم این شهرستان تاثیرگذار خواهد بود.

استاندار همدان با اشاره به این که زیرساخت‌های شهرک گلخانه‌ای با همکاری مدیران عامل برق و گاز استان با این فرمانداری در حال انجام است، تصریح کرد: تلاش می‌شود که هرچه سریعتر زیرساخت‌های داخلی آن نیز انجام شود.

این مقام مسئول با تصریح بر این که به موازات پیشرفت قابل توجه‌ای که این پروژه داشته، در پی رفع دیگر موانع آن خواهیم بود، مطرح کرد: بدون شک با اجرای این طرح، به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌شود بدین ترتیب، امیدواریم که این پروژه تا بهمن ماه به نتیجه قابل توجه‌ای برسد.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.