stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 6 October , 2024
  • کد خبر : 148319
  • 29 تیر 1399 - 18:54
3
استاندار همدان تاکید کرد:

رسانه ها، امید آفرین باشند/ لزوم توجه به پیوست های رسانه ای

رسانه ها، امید آفرین باشند/ لزوم توجه به پیوست های رسانه ای
استاندار همدان گفت: دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم هستند و رسانه‌ها به خوبی می‌توانند اقدامات صورت گرفته را اطلاع رسانی کنند بدین ترتیب، رسانه ها باید با انعکاس اخبار اقدامات و عملکرد نظام و دولت در جامعه امید آفرین باشند و نقد دلسوزانه هم داشته باشند.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، سیدسعید شاهرخی ظهر امروز در دیدار با هیات مدیره خانه مطبوعات استان بر تعامل و ارتباط بیشتر مدیران استان با رسانه ها تاکید کرد و از همکاری و تعامل خوب رسانه های استان با کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا تقدیر کرد.

وی با باین این که ارتباط و تعامل با رسانه ها در اولویت برنامه های مدیران استان باشد، تصریح کرد: انعکاس گسترده اخبار کرونا در فضای مجازی باعث آگاهی مردم و اجرای پروتکل ها شده است.

شاهرخی با اشاره به این که رسانه‌ها در توفیقات و اقدامات صورت گرفته در استان، سهم بزرگ و اساسی دارند، عنوان کرد: ارتباط و تعامل با رسانه ها بر اساس محتوای سند اطلاع‌رسانی استان انجام شود.

استاندار همدان ادامه داد: دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم هستند و رسانه‌ها به خوبی می‌توانند اقدامات صورت گرفته را اطلاع رسانی کنند بدین ترتیب، رسانه ها باید با انعکاس اخبار اقدامات و عملکرد نظام و دولت در جامعه امید آفرین باشند و نقد دلسوزانه هم داشته باشند.

شاهرخی با تاکید بر این که رسانه ها منصفانه هم انتقادها و هم موفقیت ها را به مردم اطلاع رسانی کنند، به تدوین سند راهبردی سه ساله در استان همدان اشاره کرد و گفت: این سند، باعث شد تا تمامی مدیران استان همدان برنامه محور شوند و رسانه ها هم اجرای این برنامه را مطالبه کنند.

وی در ادامه به سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی شستا در همدان اشاره کرد و گفت: اقدامات خوبی در استان در حال پیش روی است که رسانه ها باید با انعکاس آن ها، امیدآفرین باشند بدین ترتیب، بایستی در پروژه های استان، پیوست های رسانه ای مدنظر باشد.

شاهرخی با اشاره به این که پروژه هایی در جهت اشتغالزایی و توسعه استان در پیش گرفته شده است، در زمینه همکاری دستگاه های دولتی در زمینه آگهی های م.الف نیز گفت: کلیه آگهی‌های م.الف از طریق اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی و مسیر قانونی انجام شود. 

استاندار همدان در پایان صحبت های خود تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند مطالبات و بدهی‌های رسانه‌ها را در اسرع وقت پرداخت کنند.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.