stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 149603
  • 02 مرداد 1399 - 11:18
2
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

مشکلی در تأمین کالاهای اساسی نداریم/ رشد ۳۱درصدی خرید گندم در همدان

مشکلی در تأمین کالاهای اساسی نداریم/ رشد ۳۱درصدی خرید گندم در همدان
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دشمن با تبلیغات غیر واقعی به دنبال ایجاد جو روانی تحت عنوان کمبود کالاهای اساسی در کشور و نارضایتی عمومی بود اما با اطمینان خاطر عنوان می کنم که هیچ گونه مشکلی برای تامین کالاهای اساسی نداریم و انبارهایمان از آرد، برنج، گندم و مرغ و دیگر کالاها اساسی کاملاً پر است.
قلم | qalamna.ir :

ب‍ه گزارش خبرنگار قلم، یزدان سیف در جلسه ستاد تنظیم بازار استان همدان بیان کرد: دشمن با تبلیغات غیر واقعی به دنبال ایجاد جو روانی تحت عنوان کمبود کالاهای اساسی در کشور و نارضایتی عمومی بود اما با اطمینان خاطر عنوان می کنم که هیچ گونه مشکلی برای تامین کالاهای اساسی نداریم و انبارهایمان از آرد، برنج، گندم و مرغ و دیگر کالاها اساسی کاملاً پر است.

رئیس سازمان بازرگانی دولتی ایران در این راستا با تاکید بر این که دولت با تمام ظرفیت ها به دنبال بازگشت منابع ارزی است، بیان کرد: تلاش های حوزه بانکی و ارزی و هم چنین، حوزه دیپلماسی دولت به دنبال کنترل نرخ ارز است.

وی ادامه داد: در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و مردم فشارهای دشمن را می ببینند و شرایط فعلی را به خوبی درک می کنند.

معاون وزیر صمت با بیان این که دولت، درحوزه آرد و نان بالغ بر ۲۱هزار میلیارد تومان یارانه می دهد تا مشکلی در این حوزه به وجود نیاید، خاطرنشان کرد: در استان همدان از ابتدای سال تا الان ۲۵۰ تن گندم خریداری شد که رشد۳۱ درصدی نسبت به سال قبل را شاهد بودیم.

در ادامه، استاندار همدان نیز مطرح کرد: تحریم های بی سابقه دشمن و بیماری کرونا باعث ایجاد مشکلات اقتصادی در جامعه شده است اما با برنامه ریزی دولت و همکاری بخش خصوصی در بحث تامین کالاهای اساسی مردم اقدامات خوبی انجام شده است.

سیدسعید شاهرخی با بیان این که در چهار ماه اخیر ۸ جلسه ستاد تنظیم بازار استانی و ۵۳ جلسه در سطح شهرهای استان برگزار شده است، گفت: 
همکاری مردم و بخش خصوصی در استان همدان در بحث تامین کالا و تنظیم بازار قابل تحسین است و در دوران تحریم و کرونا ابن همراهی باعث شد مشکلات به حداقل برسد.

وی ادامه داد: در استان همدان بخش های دولتی و نظارتی و امنیتی با یک هماهنگی خوب توانستند در حوزه بازار با موفقیت عمل کنند.

استاندار همدان در پایان تاکید کرد: سیستم نظارتی فعلی در سطح کشور نیازمند بازنگری و ایجاد یک سیستم جامع قوی جهت جلوگیری از بعضی شبکه های دلالی در حوزه بازار کالا است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.