stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۳ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 4 October , 2024
  • کد خبر : 149748
  • 02 مرداد 1399 - 14:20
5
استاندار همدان اعلام کرد:

سرمایه گذاری ۱۳۱۵ میلیارد تومانی در همدان

سرمایه گذاری ۱۳۱۵ میلیارد تومانی در همدان
استاندار همدان گفت: تاکنون، با همکاری و عملکرد خوب دستگاه‌های اجرایی، در سه ماهه اول، در استان همدان، هزار و ۳۱۵ میلیارد تومان جذب سرمایه و سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، سیدسعید شاهرخی در جلسه شورای اشتغال استان با تاکید بر توجه به امر اشتغال و سرمایه گذاری در سال جهش تولید، گفت: سیاست ستادملی و استانی کرونا توجه به سلامت شهروندان به عنوان اولویت اول و در مرحله بعد فعالیت واحدهای تولیدی با رعایت پروتکل ها جهت کمک به امر تولید و اشتغال است.

وی ادامه داد: حمایت از تولید کنندگان که نیازهای ضروری کشور را در چنین شرایطی تامین می‌کنند در اولویت سیاست‌های دولت است.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: تاکنون، با همکاری و عملکرد خوب دستگاه‌های اجرایی، در سه ماهه اول، در استان همدان، هزار و ۳۱۵ میلیارد تومان جذب سرمایه و سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.
شاهرخی با تاکید بر این که با تمام امکانات و ظرفیت‌های استان به دنبال تحقق و اجرایی کردن برنامه راهبردی و عملیاتی توسعه استان هستیم، تصریح کرد: برای مشاغل آسیب‌دیده از بیماری کرونا ۸۰۴ میلیارد تومان تسهیلات با سود ۱۲ درصد در نظر گرفته شده است که پرداخت آن در حال انجام است و مهلت ثبت نام در سامانه کارا برای مشاغل آسیب دیده از بیماری کرونا نیز تا ۵ مرداد ماه تمدید شد.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.