stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 150789
  • 06 مرداد 1399 - 1:35
1

کری برای تبلیغات اینستاگرامی/ بازی سرخابی‌های خارج از گود با احساسات هواداران

کری برای تبلیغات اینستاگرامی/ بازی سرخابی‌های خارج از گود با احساسات هواداران

در هفته‌های اخیر کری‌خوانی عجیب بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس، باعث شده صفحه‌های شخصی این افراد در اینستاگرام پربازدید شود تا با همین ترفند تبلیغات خوبی را جذب کنند.

قلم | qalamna.ir :

فوتبال جذابیت‌های بسیاری دارد که باعث می‌شود انسان‌ها با جدیت خاصی آن را دنبال کنند اما شاید بتوان گفت در این میان یکی از مهمترین جذابیت‌ها، کری‌خوانی برای تیم رقیب است. هیچکس نمی‌تواند بگوید فوتبال را دنبال می‌کند اما برای رقیب تیم محبوب خود، کری نخوانده است.

آنچه باعث می‌شود گاهی حساسیت در برخی بازی‌ها بیشتر شود، همین کری‌خوانی‌های هواداران قبل و بعد از مسابقه است اما موضوع وقتی جالب می‌شود که ببینیم برخی پیشکسوتان باشگاه‌ها، این جذابیت را به حربه‌ای برای خود تبدیل کنند تا بیشتر روی بورس باشند و بتوانند از فضای تبلیغاتی استفاده کنند. 

در هفته‌های اخیر بارها در برنامه‌های زنده تلویزیونی یا صفحه‌های اینستاگرامی دیده‌ایم که برخی پیشکسوتان سرخ‌آبی‌ کری‌های عجیب برای تیم رقیب می‌خوانند که شاید آن اظهارات به دور از شأن آن پیشکسوت باشد. بعد از انتشار این صحبت‌ها هم ناگهان می‌بینیم پیشکسوتی که ماه‌ها در صدر اخبار نبود، صفحه شخصی اش پربازدید و پر از «لایک» می‌شود.

در حوزه دیجیتال مارکتینگ، لایک و کامنت و همینطور دنبال کننده حرف اول را برای تبلیغات می‌زنند. حالا تصور کنید یک پیشکسوت که ماه‌ها خبری از او منتشر نشده و پیشنهادی برای تبلیغات اینستاگرامی ندارد، به یکباره اظهار نظر عجبیی درباره تیم رقیب انجام می‌دهد و در فضای مجازی پربازدید می‌شود. او حالا می‌تواند تبلیغات پر سودی را برای خود جذب کند. 

البته خیلی از پیشکسوتان سرخ‌آبی وقتی قرار است از تیم رقیب صحبت کنند، از جملات عجیب استفاده نمی‌کنند و با احترام از حریف یاد می‌کنند اما در این میان مثلا یک نفر می‌گوید: «نگران است فاصله تیم محبوبش با رقبا در جدول از فرودگاه امام خمینی (ره) تا میدان تجریش نشود.» در مقابل هم پیشکسوت دیگری می‌گوید: «در باشگاه ما جام‌های بسیاری از جمله آسیایی موجود است، اگر می‌خواهند به آنها بدهیم.»

اگر بخواهیم از این دست جملات را بنویسم، شاید حوصله‌ای برای خواندن آنها نباشد اما متاسفانه واقعیت کری‌خوانی‌های این روزهای فوتبال ایران است که از سوی بازیکنان سابق سرخ‌آبی‌ها بیان می‌شود. حالا بعد از اینگونه اظهارات اگر سری به صفحه برخی از این پیشکسوتان بزنید، تبلیغاتی را درباره شرکت‌های مختلف می‌بینید. 

همانطور که گفته شد، بخش جذاب فوتبال همین کری‌خوانی‌هایی است که بین هواداران و بازیکنان شکل می‌گیرد اما موضوع وقتی تلخ می‌شود که ببینیم برخی از این فضا برای منافع مالی خود استفاده کنند. شاید بهتر باشد هواداران هم با شناخت بهتری وارد این فضا شوند تا دست مایه سواستفاده برخی افراد نشوند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.