stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 152364
  • 10 مرداد 1399 - 15:05
1
اینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی:

وقت رئیس جمهور برای انتخاب وزیر صمت رو به اتمام است

وقت رئیس جمهور برای انتخاب وزیر صمت رو به اتمام است
قلم/اصفهان_نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که عدم ثبات صنعت سبب می‌شود صنعتگران، صادرات و اصناف ضربه بخورند، گفت: هفته آینده نمایندگان مجلس به موضوع انتخاب وزیر صمت حتماً ورود پیدا می‌کنند و تذکر می‌دهند، رئیس جمهور سه ماه وقت دارد که وزیر را انتخاب کند که وقت آن را رو به اتمام است.
قلم | qalamna.ir :

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که یکی از اولویت‌های دولت  انتخاب وزیر صمت در این شرایط اقتصادی است، افزود: در این شرایط اقتصادی برای ثبات صنعت و مقدمات آماده شدن برای صادرات پس از کرونا و بحرانی که صنعتگران از کرونا دیدند، نیاز به ثبات مدیریت داریم و صنعتگران و وزارتخانه صمت باید تکلیف خود را بدانند.

 وی با تأکید بر این‌که عدم ثبات صنعت سبب می‌شود صنعتگران، صادرات و اصناف ضربه بخورند، گفت: هفته آینده نمایندگان مجلس به موضوع انتخاب وزیر صمت حتماً ورود پیدا می‌کنند و تذکر می‌دهند، رئیس جمهور سه ماه وقت دارد که وزیر را انتخاب کند که وقت آن را رو به اتمام است.

ابوترابی با اشاره به ویژگی‌های وزیر صمت عنوان کرد: وزیر صمت باید از جنس خود صنعت، معدن، تجارت و صنعتگران و اصناف باشد و دردآشنا به مشکلات صنعتی و اقتصادی و دارای راهکار و برنامه باشد، نقطه اتکای‎مان صادرات است و در این راه باید همراهی لازم وزیر صمت را داشته باشیم.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گرانی کالاها و اجناس خاطرنشان کرد: نقش دلالان در این وضعیت گرانی فوق‌العاده زیاد است و یکی از وظایف صمت این است که در این شرایط بتواند تجارت را بهینه کند و با دلالی مبارزه کند و بر بازار نظارت داشته باشد، بنابراین در اسراع وقت باید وزیر صمت مشخص شود.

هشتگ: , , , ,
  • منبع : فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.