stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ Thursday, 4 July , 2024
  • کد خبر : 157205
  • 25 مرداد 1399 - 16:18
2
رییس هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته اصفهان:

کانال پیام رسان مستقل برای کانون کارگران بازنشسته / مطالبات بازنشستگان تامین اجتماعی اصفهان در حال پیگیری است

کانال پیام رسان مستقل برای کانون کارگران بازنشسته / مطالبات بازنشستگان تامین اجتماعی اصفهان در حال پیگیری است
قلم/اصفهان_ رییس هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته اصفهان گفت:: کانون کارگران بازنشسته اصفهان دارای کانال پیام رسانی مستقل است و هرگونه اطلاع رسانی به اعضا از طریق این کانال انجام خواهد شد.
قلم | qalamna.ir :

سید حسن هاشمی، اظهار داشت: متناسب سازی حقوق و مزایا و احتساب بیمه مشاغل سخت و زیان آور و از کار افتادگان و افزایش وام به‌عنوان مهمترین خواسته بازنشستگان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: همه این خواسته‌ها در قالب نامه‌ای به عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ارائه و توسط وی به رییس جمهوری و وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی ارجاع شده است.

رییس هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته اصفهان افزود: ایرادهایی به نحوه محاسبه بیمه مشاغل سخت و زیان آور وجود دارد که در این نامه رسیدگی به این موارد مورد توجه قرار گرفته است.

وی بیان کرد: کانون کارگران بازنشسته اصفهان دارای کانال پیام رسانی مستقل است و هرگونه اطلاع رسانی به اعضا از طریق این کانال انجام خواهد شد.

هاشمی با بیان اینکه بازنشستگان باید اخبار و پیامها را از طریق کانال اطلاع رسانی این کانون پیگیری کنند خاطرنشان کرد: برخی افراد و گروه‌های مجازی با اطلاع رسانی نادرست به اعضا موجب بروز مسائل و مشکلاتی برای بازنشستگان می‌شوند.

برخی شبکه‌های اجتماعی امروز شنبه بازنشستگان تامین اجتماعی سراسر کشور را به برپایی تجمع اعتراض آمیز در برخی شهرها از جمله خیابان عباس آباد مقابل شعبه مرکزی سازمان تامین اجتماعی اصفهان فراخواندند، اما مردم مانند گذشته به این فراخوان‌ها پاسخ منفی دادند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز جمعه ۲۷ تیرماه سال جاری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: همسان سازی حقوق‌ بازنشستگان کشوری با تامین منابع و همکاری سازمان برنامه و قول مساعد رییس این سازمان در شهریور امسال نهایی و از ابتدای مهرماه عملیاتی می‌شود.

براساس قانون همسان سازی که به گفته وزیر تعاون و رییس سازمان برنامه و بودجه از مهر اجرایی می‌شود حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بین ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان افزایش می یابد، به این صورت که بازنشستگان با ۳۰ سال خدمت حداقل ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و با ۳۵ سال خدمت، سه میلیون تومان دریافت خواهند کرد.

اصفهان بعد از تهران بیشترین تعداد بازنشستگان را دارد و در زمان حاضر سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از جمعیت پنج میلیون نفری استان اصفهان زیر پوشش تامین اجتماعی هستند.

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.