stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 157457
  • 26 مرداد 1399 - 11:05
3

جابه جایی ۳.۵ میلیون کالا از مبدا استان سمنان

جابه جایی ۳.۵ میلیون کالا از مبدا استان سمنان
قلم/ سمنان- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: بیش از سه و نیم میلیون کالا از مبدا استان امسال به دیگر نقاط کشور جابه‌جا شد که نسبت به سال گذشته افزایش داشت.
قلم | qalamna.ir :

غلامرضا طحان روز یکشنبه به رسانه ها اعلام کرد: جابه‌جایی سه و نیم میلیون کالا از استان سمنان به دیگر نقاط کشور در چهارماه سال ۹۹ نشان از افزایش پنج درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

وی عمده کالای جابه‌جا شده از استان سمنان را به ترتیب گچ ، سیمان ، خاک معدنی ، نمک ، کنجاله ، گندم ، سنگ گچ و انواع شمش نام برد .
طحان افزود : طی این مدت بیش از ۲۱۰ هزار برگ بارنامه از مبدا شهرهای استان سمنان صادر شد که این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سه درصد رشد داشت.

وی ابراز داشت: ۳۲۰۰ دستگاه انواع ناوگان باری در حوزه حمل و نقل جاده ای استان سمنان فعال است که متوسط عمر این ناوگان ۲۱سال است .
۸۸ شرکت حمل و نقل کالا در استان سمنان وجود دارد و بیش از ۴۶۰۰ راننده در بخش حمل و نقل جاده ای کالا فعالیت می کنند.

آمار کل تردد ثبت شده امسال در استان سمنان ۳۷ میلیون و ۶۴۱ هزار وسیله نقلیه بود که هشت میلیون و ۶۵۷ هزار و ۴۳۰ تردد معادل ۲۳ درصد سهم وسایل نقلیه سنگین است.

پرترددترین روز در محورهای مواصلاتی استان سمنان امسال روز جمعه شانزدهم خرداد بود و تعداد ترددها در کل محورهای استان ۵۱۳ هزار وسیله نقلیه ثبت شد.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.