stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 157459
  • 26 مرداد 1399 - 11:10
3

متخلفان کالا و خدمات در استان سمنان ۱۰.۶ میلیارد ریال جریمه شدند

متخلفان کالا و خدمات در استان سمنان ۱۰.۶ میلیارد ریال جریمه شدند
قلم/ سمنان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: متخلفان در زمینه کالا و خدمات این استان در سه ماه نخست امسال ۱۰ میلیارد و ۶۵۴ میلیون ریال جریمه شدند.
قلم | qalamna.ir :

رضا محمدی روز  یکشنبه به رسانه‌ها اعلام داشت: در این مدت یک هزار و ۲۴۵ پرونده در زمینه کالا و خدمات، ۱۸۷ پرونده در زمینه قاچاق و ۲۶۱ پرونده در زمینه بهداشت، درمان و دارو در اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان تشکیل شد.

وی بیان کرد: از مجموع یک هزار و ۲۴۵ پرونده تشکیل شده در استان سمنان در زمینه تخلفات کالا و خدمات طی سه ماه نخست امسال، یک هزار و ۲۱۵ پرونده تاکنون رسیدگی و مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان خاطرنشان کرد: ۱۸۷ پرونده قاچاق کالا در سه ماه نخست امسال در استان تشکیل و رسیدگی و برای متخلفان جریمه ۱۰۷ میلیارد و ۷۲۴ میلیون و ۸۵۱ هزار ریالی تعیین شد.

وی تصریح کرد: بیشترین تخلف های استان سمنان سه ماه نخست امسال طبق بررسی کارشناسان اداره کل تعزیرات حکومتی استان به ترتیب در زمینه درج نکردن قیمت، ارائه نکردن فاکتور، گران فروشی، رعایت نکردن مقررات صنفی مانند نداشتن کارت مباشر و جواز کسب، رعایت نکردن نکات بهداشتی و تقلب بود.

محمدی اظهار داشت: ۴۰۳ پرونده در سه ماه نخست امسال در زمینه تخلف درج نکردن قیمت، ۳۱۰ پرونده در زمینه ارائه نکردن فاکتور و ۲۸۴ پرونده در زمینه گرانفروشی و ۱۱۶ پرونده در زمینه تقلب در اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان تشکیل شد.

محمدی یادآور شد: سه ماه نخست امسال یک هزار و ۶۹۳ پرونده تخلف در اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان تشکیل شد که از این تعداد پرونده یک هزار و ۶۵۴ پرونده رسیدگی و مختومه شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: هشت هزار و ۲۴۰ پرونده در زمینه تخلف‌های صنفی، بهداشتی و قاچاق در این اداره کل در سال ۹۸ تشکیل شد که از این تعداد ۶ هزار و ۵۳۸ پرونده مربوط به کالا و خدمات بود.

میانگین رسیدگی به پرونده‌های تخلف در زمینه کالا و خدمات در اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان ۹ روز است و در این مدت با تلاش کارشناسان پرونده به نتیجه می‌رسد.

تعزیرات حکومتی با ایجاد نظام پاسخ دهی، جرایم نقدی و توقیف اموال، به مطالبه‌های مردم در بحث گران فروشی، قاچاق و التهاب بازار رسیدگی می‌کند.

هشتگ: , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.