stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۸ مهر , ۱۴۰۳ Wednesday, 9 October , 2024
  • کد خبر : 159692
  • 01 شهریور 1399 - 15:36
5
فرماندار خمینی شهر خبر داد؛

ممنوعیت ورود افراد غیر بومی به خمینی شهر

ممنوعیت ورود افراد غیر بومی به خمینی شهر
قلم/اصفهان_فرماندار خمینی شهر گفت: تمهیداتی برای کنترل وضعیت قرمز شهرستان اندیشیده شده و بر این اساس از ۶ شهریور ماه به مدت یک هفته ورودی های شهر کنترل می شود.
قلم | qalamna.ir :

علیرضا بصیری، امروز (شنبه – اول شهریور) در حاشیه جلسه ستاد مبارزه با کرونا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ۶ شهریور ماه به مدت یک هفته ورودی های شهرستان کنترل شده و از پذیرش میهمان از شهرهای مجاور معذور هستیم.

وی با بیان اینکه وضعیت شهرستان خمینی شهر همچنان قرمز است، گفت: با توجه به وضعیتی که در خمینی شهر داریم در مرداد ماه امسال بیش از ۶۳ نفر از همشهریان به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند. این آمار در اردیبهشت ماه ۳۹ نفر بوده که در مردادماه افزایش داشته است.

 فرماندار خمینی شهر در مورد تمهیدات ستاد مبارزه با کرونای شهرستان برای کنترل شیوع ویروس، گفت: تمهیداتی برای کنترل این وضعیت در شهرستان اندیشیده شده که بر این اساس از ۶ شهریور ماه به مدت یک هفته ورودی های شهر کنترل می شود و فقط افراد بومی شهر یا کارمندان و کارگران می توانند تردد داشته باشند.

وی افزود: از همه مهمانان عزیز سایر شهرها و استان های هم جوار که در سال های گذشته برای عزاداری شهرستان خمینی شهر را انتخاب می کردند خواهشمندیم که امسال در شهرهای خود بمانند چرا که ما نمی توانیم میزبان این عزیزان باشیم.

بصیری گفت: در چند روز آینده مکانیزم غربالگری توسط انجمن هلال احمر صورت می پذیرد. همچنین در ورودی شهرستان طرح غربال گری انجام می شود و از ورود خودروهای غیر بومی جلوگیری خواهد شد.

فرماندار خمینی شهر در خصوص مسائل بهداشتی چایخانه ها، گفت: چایخانه ها با رعایت کامل نکات بهداشتی و پروتکل ها امکان پذیرایی از عزاداران حسینی را دارند و در غیر این صورت چایخانه آنها تعطیل خواهد شد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.