stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 161319
  • 05 شهریور 1399 - 15:46
0

در هفته دولت آغاز عملیات ۴۰ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان مهر

در هفته دولت آغاز عملیات ۴۰ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان مهر
بهره برداری و آغاز ساخت بیش از ۴۰ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان مُهر و در چهارمین روز از گرامیداشت هفته دولت، آغاز شد.
قلم | qalamna.ir :
استاندار فارس امروز در چهارمین روز از گرامیداشت هفته دولت علاوه بر افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح عمرانی و اقتصادی از برخی طرح‌های مهم  شهرستان مهر نیز بازدید کند.
فرماندارمُهر گفت:در هفته دولت امسال بیش از ۴۰ طرح عمرانی و اقتصادی در بخش‌های مختلف در این شهرستان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.
سید محمد موسوی اعتبار هزینه شده و یا پیش بینی شده برای طرح‌های عمرانی و اقتصادی در شهرستان مهر را افزون بر ۷۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

 
  • وی افزود:این طرح‌ها شامل بهره برداری از بزرگترین کارخانه تولید لوازم خانگی جنوب کشور، افتتاح واحد مرغداری ۳۰ هزار قطعه‌ای، مرکز جامع سلامت مهر و بهره برداری از ۲۱ کیلومتر خط انتقال برق به منطقه دارالمیزان عنوان کرد.
    موسوی همچنین گفت: عملیات اجرایی پروژه کمربند سبز حدفاصل شهر مهر تا پالایشگاه پارسیان (با مشارکت منابع طبیعی و پالایشگاه پارسیان) و همچنین فاز جدید طرح‌های تغذیه مصنوعی رودخانه شور مهران نیز با حضور استاندار فارس آغاز خواهد شد.
    فرماندار مهر گفت: استاندار فارس از برخی طرح‌های مهم عمرانی و اقتصادی شهرستان از جمله فاز‌های تکمیلی کارخانه تولید فرآورده‌های خرما (بُنتو) نیز بازدید خواهد کرد و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات این طرح‌ها قرار می‌گیرد.
هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.