stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 161641
  • 06 شهریور 1399 - 16:44
1
مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات استانداری اصفهان خبرداد؛

استقبال از ایجاد شهرک رمز ارزها

استقبال از ایجاد شهرک رمز ارزها
قلم/اصفهان_مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات استانداری اصفهان گفت: در این استان از پروژه‌های نوین از جمله ایجاد شهرک رمز ارزها که گسترش آن بن بست‌های استان و کشور را رفع می‌کند استقبال می‌شود و مرکز خدمات بانکی الکترونیکی می‌تواند به این موضوع کمک کند.
قلم | qalamna.ir :

محسن مهربانی در مراسم افتتاح مرکز خدمات بانکی الکترونیکی در اصفهان اظهار داشت: با ظهور فناوری اطلاعات وجوه زندگی بشری تغییرات بسیاری داشت و واژه الکترونیک به انتهای بسیاری از ملزومات زندگی از جمله آموزش، تجارت و دولت اضافه شد.

وی افزود: بانکداری الکترونیک در کشور پیشتاز تمام این وجوه بوده است، اگر می‌توانستیم در دولت کاری که در بانک‌ها اتفاق افتاد انجام دهیم زودتر از این می‌توانستیم به هدف تحقق دولت الکترونیک دست یابیم.

مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات استانداری اصفهان گفت: پیشتازی بانکداری الکترونیک سطح انتظارات را بالا برده است به نوعی که سوییچ‌های بانکی می‌تواند الگویی برای مرکز استعلامات خدمات دولتی باشد.

مهربانی افزود: بخشی از بانکداری الکترونیک به دسترسی به تکنولوژی مربوط می‌شود و بر این اساس امیدواریم با افتتاح این مرکز شاهد پیشرفت در سایر وجوه بانکداری الکترونیک باشیم.

وی با بیان اینکه فرصت‌ها و انتظارات زیادی در استان اصفهان از موضوع بانکداری الکترونیک وجود دارد، تاکید کرد: این پیشتازی باید در بخش خصوصی و حوزه‌های استارتاپی بیشتر نمایان شود.

مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات استانداری اصفهان گفت: در این استان از پروژه‌های نوین از جمله ایجاد شهرک رمز ارزها که گسترش آن بن بست‌های استان و کشور را رفع می‌کند استقبال می‌شود و مرکز خدمات بانکی الکترونیکی می‌تواند به این موضوع کمک کند.

مهربانی افزود: تکنولوژی‌های نوینی که شاهد آن هستیم، سبک زندگی ما را تغییر داده و بانکداری نیز از همین قاعده پیروی کرده است و در این میان وجود محوریت بخش خصوصی در این موضوع نکته حائز اهمیتی است.

وی اضافه کرد: هر کمکی که بتوانیم برای انجام رسالت‌های این مرکز انجام می‌دهیم واستانداری اصفهان همکاری لازم را با مرکز خدمات بانکی الکترونیکی برای رشد و توسعه بانکداری الکترونیک در سطح استان اصفهان خواهد داشت.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.