stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۸ مهر , ۱۴۰۳ Wednesday, 9 October , 2024
  • کد خبر : 162022
  • 08 شهریور 1399 - 14:18
4

هزینه نذر ۹ ساله،‌ یک زندانی را آزاد کرد

هزینه نذر ۹ ساله،‌ یک زندانی را آزاد کرد
قلم/اصفهان_همزمان با ایام محرم دو برادر نیکوکارنوش‌آبادی از توابع شهرستان آران و بیدگل‌، با کمک مالی و با پیگیری‌های صورت گرفته، زمینه آزادی یک زندانی جرائم مالی را فراهم کردند.
قلم | qalamna.ir :

محمدعلی عظیمی نوش‌آبادی با بیان اینکه ۹ سالی است که در ماه محرم و در روز عاشورا نذری بین مردم توزیع می‌کنیم، اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و ممنوع شدن توزیع نذری بین مردم با خادم هیأت صحبت کردیم تا هزینه آن را به تهیه جهزیه اختصاص دهیم.

این جوان نیکوکار با بیان اینکه برای تهیه جهزیه با مشکل روبه رو‌ شده، افزود: به ما اطلاع دادند که شخصی ۹ سال است به خاطر بدهی در زندان به سر می‌برد و از ما درخواست شد در صورت امکان هزینه نذری را به آزادی این زندانی اختصاص دهیم.

وی با اشار به هماهنگی با رئیس سابق زندان کاشان در این خصوص گفت: پس از بررسی مشخص شد یک مددجوی ۵۰ ساله به دلیل بدهی چندین سال است در زندان به سر می‌برد و باید برای آزادی او پول را به حساب زندان واریز می‌کردیم.

عظیمی با اشاره به اینکه، بدهی این زندانی ۱۰۰ میلیون تومان بوده است، ابراز داشت : ۲۵ میلیون از بدهی این زندانی باقی‌مانده بود که هفت میلیون بدهی را من و برادرم از هزینه نذری دادیم و الباقی آن را هیأت حضرت قاسم(س) از بیدگل متقبل شدند.

این خیر جوان با بیان اینکه یک‌میلیون تومان هم به خانواده‌اش هدیه دادند، بیان کرد: با این کار تصمیم گرفتیم دل یک خانواده را شاد کنیم و سرپرست خانواده به آغوش آنها برگردد.

وی در پایان تأکید کرد: بخشش، گذشت و کمک به هم نوع از تأکیدات دین مبین اسلام است و چه بهتر که به این امر توجه بیشتری کرده و در راه رضای خداوند گام برداریم و امیدوارم در این کار خدا پسندانه همه مردم گام بردارند و در این مسیر ثابت قدم باشیم.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , ,
  • منبع : فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.