stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۸ مهر , ۱۴۰۳ Wednesday, 9 October , 2024
  • کد خبر : 163937
  • 15 شهریور 1399 - 14:35
2

یکی از بزرگترین واحدهای تولید لوازم خانگی ایران توسط رئیس جمهور افتتاح می‌شود

یکی از بزرگترین واحدهای تولید لوازم خانگی ایران توسط رئیس جمهور افتتاح می‌شود

ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: اعتباری بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان برای راه اندازی واحد تولید لوازم خانگی در منطقه پیام صرف شده است و در این شرایط شیوع کرونا با توجه به نیاز مردم با تعداد ۳۰۰ نفر پرسنل آموزش دیده و تولید روزانه ۵۰۰ دستگاه ماشین لباسشویی و همین مقدار نیز یخچال با فناوری های روز دنیا فعالیت می کند.

قلم | qalamna.ir :

عزیزاله شهبازی روز شنبه ۱۵ شهریور در بازدید از یک واحد تولید لوازم برقی در منطقه ویژه اقتصادی پیام با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی پیام می‌تواند موتور محرکه توسعه و پیشرفت استان البرز باشد، افزود: بر این اساس می‌تواند در راستای کمک به شکوفایی اقتصاد کشور و ایفای نقش بر روند فعالیت های اقتصادی پایتخت موثر باشد.

وی ادامه داد: در این واحد تولیدی کار فوق العاده و حائز اهمیتی صورت گرفته که عمده اقدامات اجرایی آن از تیر ماه ۹۷ آغاز شده است.

شهبازی گفت: سرمایه گذار بسیار پرتوان و علاقمندی در این منطقه وارد عمل شد تا در تولید لوازم خانگی در این شرایط تحریم با تنگناهایی که دشمنان برای ما ایجاد کرده اند، راهگشا باشد و نیاز کشور را در کالاهایی که عمدتا وارداتی هم بودند، تامین کند.

وی افزود: اعتباری بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان برای راه اندازی این واحد صرف شده است و در این شرایط شیوع کرونا با توجه به نیاز مردم با تعداد ۳۰۰ نفر پرسنل آموزش دیده و تولید روزانه ۵۰۰ دستگاه ماشین لباسشویی و همین مقدار نیز یخچال با فناوری های روز دنیا فعالیت می کند.

استاندار البرز اضافه کرد: اکنون محصولات این واحد بیش از ۲۵ درصد نیاز بازار را تامین می‌کند و در فازهای بعدی خط تولید کولر گازی را نیز راه اندازی خواهد کرد.

وی گفت: مشکل این واحد در خصوص تامین برق است که امید است پس از این بازدید با پیگیری جدی برای رفع این نیاز اقدامات لازم صورت گیرد.

شهبازی افزود: این اقدام بزرگ و ماندگار در این منطقه صورت گرفت که از تلاش های مدیرعامل منطقه فرودگاهی و ویژه اقتصادی پیام و تمامی سهامداران این واحد بزرگ که در بورس نیز فعالیت دارد، قدردانی می کنم.

وی گفت: مقرر شد که روز پنجشنبه این واحد به عنوان هدیه‌ای از سوی بخش خصوصی به مردم به صورت رسمی با حضور رئیس جمهور محترم افتتاح شود.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.