stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۳ خرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 12 June , 2024
  • کد خبر : 165066
  • 18 شهریور 1399 - 14:36
0
رئیس پلیس فتای اصفهان:

عده‌ای از طریق تبلیغات با سیم کارت شاد به دنبال کلاهبرداری هستند

عده‌ای از طریق تبلیغات با سیم کارت شاد به دنبال کلاهبرداری هستند
قلم/اصفهان_رئیس پلیس فتای اصفهان با اشاره به اینکه عده‌ای از طریق تبلیغات با سیم کارت شاد به دنبال کلاهبرداری هستند، تصریح کرد: کلاهبرداران با روش‌های حضور فیزیکی در کنار مدارس و ارسال پیامک و برقراری ارتباط از طریق فضای مجازی اقدام می‌کنند.
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی، با اشاره به کلاهبرداری از طریق سیم‌کارت شاد اظهار داشت: دانش آموزان و والدین نسبت به فریبکاری از طریق تبلیغات سیم کارت شاد هشیار باشند.

وی افزود: در استان اصفهان بالغ بر ۹۰۰ هزار دانش‌آموز عمدتاً با شیوه مجازی سال تحصیلی جدید را آغاز کرده‌اند و اخبار مربوط به سیم کارت از طریق اپراتورها و خبرگزاری‌ها منتشر خواهد شد.

رئیس پلیس فتای اصفهان با اشاره به اینکه عده‌ای از طریق تبلیغات با سیم کارت شاد به دنبال کلاهبرداری هستند، تصریح کرد: کلاهبرداران با روش‌های حضور فیزیکی در کنار مدارس و ارسال پیامک و برقراری ارتباط از طریق فضای مجازی اقدام می‌کنند.

وی با هشدار اینکه شهروندان نسبت به ارسال لینک‌هایی در فضای مجازی هشیار باشند، گفت: عده‌ای سودجو درخواست اطلاعات کارت افراد برای تشخیص هویت می‌کنند و از این طریق حساب بانکی را خالی خواهند کرد.

سرهنگ مرتضوی تاکید کرد: هرگونه خدمات رایگان و سیم کارت شاد از طریق پرتال رسمی اپراتورها و وزارت خانه‌های مربوطه اعلام می‌شوند و دفاتر خدماتی در این زمینه به ارائه خدمات می‌پردازند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.